راه اندازی استودیوی پخش صدا در استان هرمزگان

مدیرکل صدا و سیما مرکز خلیج فارس گفت: راه اندازی استودیوی پخش صدا، برای بهبود، بروزرسانی و افزایش کیفیت صدای مرکز خلیج فارس صورت گرفت.
تصویر راه اندازی استودیوی پخش صدا در استان هرمزگان

به گزارش سایت خبری پرسون، معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: در راستای عدالت گستری و هویت محوری و برای اینکه مراکز صدا و سیمای استان‌ها بتوانند به وظایف خود عمل کنند سه راهبرد اصلی در نظر گرفته شده است.

حسن عابدینی افزود: راهبرد نخست تقویت زیرساخت فنی است که با خریداری تجهیزات مورد نیاز به سمت اچ دی شدن تلویزیون در مراکز استانی برویم.

وی راهبرد دوم را ساماندهی و ارتقای دانش نیروی انسانی دانست و گفت: راهبرد سوم نیز تولید محتوا اعم از مستند، گزارش، تله فیلم، انیمیشن، موسیقی و مجموعه‌های نمایشی در مراکز استان‌ها است.

محسن رییسی مدیرکل صدا و سیما مرکز خلیج فارس نیز گفت: راه اندازی این استودیو برای بهبود، بروز رسانی و افزایش کیفیت صدای مرکز خلیج فارس صورت گرفت. بر این اساس تاسیسات، ساختمان و تابلوهای برق بازسازی، و تجهیرات پخش صدا بروز رسانی شد.

وی گفت: برای بازسازی و تجهیز این استودیو ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر پخش صدای مرکز خلیج فارس نیز در مراسم بهره برداری از این استودیو گفت: با تغییر میز صدا، تجهیزات جانبی صدا از حالت آنالوگ به دیجیتال تبدیل شد.

مسعود جعفری افزود: محل قرار گرفتن گوینده در استودیو نیز بازسازی شده و پنج مانیتور نیز به تجهیزات این استودیو افزوده شده است.

منبع: مهر

585931