فعال اقتصادی گروگان گرفته شد

سردار لطفی از گروگان گیری فعال اقتصادی توسط کارمند این فرد خبر داد.
تصویر فعال اقتصادی گروگان گرفته شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در کارزار تعقیب و کشف مجرم و سارق در پرونده های سارقین جرائم ریز و درشت از قبل گرفته تا سرقت مسلحانه درگیری ها و نزاع های خشونت آمیز و مرگ بار، سرقت های مسلحانه، مزاحمت های نوامیس، خفت گیری، کیف قاپی، آدم ربائی گرفته تا سرقت اموال، لوازم خودرو و منازل به چشم می خورد.

در این کارزار و آوردگاه مقابله ای پلیس و قانون با مجرمین و خلافکاران حرفه ای سازمان یافته همواره در این تعقیب و گریز های مداوم، پلیس و نیروهای توانمند نیروی انتظامی دست برتر را در انهدام و متلاشی ساختن لانه های عنکبوتی این مجرمین و خلافکاران زمین گیر نمودند و البته در این میان به این حقیقت آشکار و رسا تاکید داشت و به نیروهای پلیس که جان و زندگی شان را در جهت حاکمیت نظم و قانون، استقرار ثبات و آرامش شهروندان جامعه مخلصانه و جان بر کف به امر خطیر بر چیدن بساط این اخلالگران و بر هم زنندگان نظم و آرامش جامعه شبانه روز مشغول مجاهدت هستند و در این راه و مسیر سر از پا نمی شناسند، دست مریزاد و خداقوت گفت.

پرونده گزارش خبری امروز ما یک جریان آدم ربائی است که بدان می پردازیم و در نوع خود برای مخاطبان جذاب و شنیدنی می باشد.

سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به جزئیات این پرونده آدم ربائی بیان داشت؛

چندی پیش گزارشی از یکی از فعالین اقتصادی که مراجعه به پلیس آگاهی داشتند واصل شد؛ و اعلام کردند که گروهی ایشان را گروگان و مطالبه درخواست وجه را داشته اند.

وی بیان کرد: بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و مشخص شد که گروهی تحت عنوان مامور با استفاده از کارت ها و اوراق جعلی و نشان دادن به فرد گروگانگیر شده، مبنی بر اینکه ایشان مالیات مربوطه را پرداخت نکرده، وی را با چشمان بسته سوار بر خودرو کرده و با خود می برند. از او مطالبه وجهی را می کنند؛ لیکن شرایطی پیش می آید که قربانی می تواند از چنگال آدم رباها نجات یابد و بلافاصله به پلیس مراجعه می کند.

سردار لطفی افزود: کارآگاهان بلافاصله اقدامات شناسایی و دستگیری را بر روی این پرونده شروع کردند و موفق شدند اعضای باند را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اشاره کرد: اعضای باند به صراحت اعلام کردند، مدتی را در شرکت این فعال اقتصادی کار میکردند و به این نحو می خواستند مبالغی را از او اخذ و مطالبه کنند.

سردار لطفی افزود: بارها به شهروندان هشدار دادیم که اگر افرادی تحت عنوان مامور به مردم مراجعه می کنند و مطالبه ای را دارند حتما با ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در پرونده های مشابه خطر جانی نیز وجود داشته است.

گزارش از ساراپیرانه

انتهای پیام/

322465

مطالب مرتبط