مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری ایلام:

رسانه ها، پدافند غیر عامل را به مردم معرفی کنند

آیت قیصربیگی گفت: : اصحاب رسانه باید مردم را در خصوص فعالیت ها، اقدامات و کارهای پدافند غیر عامل آگاه سازند و سعی در آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف مردم با این قرارگاه  را داشته باشند.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، آیت قیصر بیگی؛ مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری ایلام در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان، با اشاره به سیاست های 13 گانه ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب درباره موضوع پداقند غیر عامل، عنوان کرد: اجرای این ابلاغیه باید در اولویت همه ی ادارات و ارگان ها دولتی و غیر دولتی باشد.

وی در ادامه ضمن تاکید مکلف بودن مدیران ادارات به نصب این ابلاغیه در ادارت خود، بیان داشت: هر لحظه نحوه اجرای این ابلاغیه در ادارات و ارگان های مختلف رصد می شود.

قیصر بیگی با بیان اینکه در حال حاضر بهترین عملکرد را در اجرای این ابلاغیه در حوزه مشارکت مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد، اظهار داشت: تا امروز در بحث مشارکت مردمی سپاه پاسداران با امتیاز 76 در جایگاه اول اجرا کنندگان این ابلاغیه قرار دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: همچنین نیروی انتظامی با امتیاز 74 رتبه نخست را در موضوع امنیت و نجمعیت هلال احمر استان نیز در حوزه امداد و نجات با 73 امتیاز رتبه اول را در این بخش در استان ایلام دارد.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری ایلام اشاره به نا آگاهی مردم از فعالیت ها و اقدامات پدافند غیرعامل در کشور، مطذح داشت: اصحاب رسانه باید مردم را در خصوص فعالیت ها، اقدامات و کارهای پدافند غیر عامل آگاه سازند و سعی در آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف مردم با این قرارگاه را داشته باشند.

قیصر بیگی با اشاره به فعالیت این قرارگاه در سال جاری، ابراز کرد: از مهم ترین فعالیت های پدافند غیر عامل استانداری ایلام تشکیل تیم واکنش سایبری می باشد و همچنین تشکل تیم واکنش سریع شیمیایی در آینده ای نزدیک می باشد.

وی ضمن اشاره به وجود 11 کارگروه در پدافند غیر عمل استان، بیان کرد: موفقیت در فعالیت های پدافند غیر عامل، نیازمند همیاری و هم دلی همه ی نهاد ها و ارگان های مختلفو همچنین مردم استان می باشد.

نوروزی_استان ایلام

247153