نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس:

دولت دوازدهم به وعده خود مبنی بر افتتاح قطار تهران ـ سنندج عمل کند

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: وعده ای دولت دوازدهم به همه ما داده است، بهره برداری از قطار تهران ـ سنندج می باشد که امیدواریم که این وعده دولت کنونی قبل از دولت آینده محقق شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، محسن فتحی؛ نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس امروز در در یازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه کردستان که با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور تشکیل شد، بیان کرد: بودجه سال آینده توسط مجلس دوباره به دولت عودت داده شده است، لذا می توان از این فرصت برای گرفتن ردیف اعتباری به شهر سنندج استفاده کرد.

این نماینده مجلس بیان داشت: استان کردستان علیرغم تمام ظرفیت هایی که دارد در برخی از حوزه های دارای مشکلات بسیاری است.

فتحی با اشاره به مسئله بهره برداری از منظقه ویژه اقتصادی مریوان و نیز مشکل آب شرب در استان کردستان، گفت: امیدواریم این دست از مشکلات در استان کردستان با حمایت و پیگیری قاطعانه مسئولان استانی و کشوری مرتفع شوند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس افزود: وعده دیگری که دولت دوازدهم به همه ما داده است، بهره برداری از قطار تهران ـ سنندج می باشد که امیدواریم که این وعده دولت کنونی قبل از دولت آینده محقق شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه در بحث شهری نیز دارای مشکلاتی هستیم، افزود: در شهر سنندج شاهد منطقه منفصل شهری «نایسر» هستیم که بیش از 70 هزار جمعیت در این محله بدون امکانات اولیه زندگی می کنند، لذا درخواست داریم که برطرف کردن مشکلات این محله جزو اولویت ها باشد.

فتحی در پایان سخنان خود تصریح کرد: رییس جمهور سال ۹۶ بیانیه اقوام و مذاهب را مطرح کرد و انتظار داریم بخشی از ۱۰ ماده این قانون را تا پایان دولت اجرا کنند و توجه ویژه ای به نیروی کُرد و اهل سنت داشته باشند.

آیین مهر ـ استان کردستان

231372