مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه:

نگهداری و حفاظت از اموال جاده ای الزامی است/رفع نقص از ۳۴ نقطه حادثه ساز در استان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه گفت: در استان ۶۶ نقطه حادثه ساز شناسنامه دار داشته ایم که در سال ۹۸ موفق شدیم ۳۴ نقطه حادثه ساز در استان را رفع نقص کنیم و یک نقطه حادثه ساز نیز در حال حاضر در دست ترمیم است.

به گزارش سایت خبری پرسون، مهندس فریزر کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه امروز در رزمایش بزرگ جاده ای که به مناسب طرح زمستانی با آرزوی سالی بدون تلفات جانی برای مردم، برگزار شد اظهار داشت: تصادفات به خودی خود صورت نمی گیرد، جاده ها با تابلو استاندارد ایمن می شوند، اما متاسفانه در اکثر جاده ها شاهد سرقت تابلو های راهنما هستیم که از چند جهت صدمات زیادی به مسافران و ما می زند؛ جان و مال مردم را به خطر می اندازد.

کرمی با اشاره به اینکه زیر ساختها در صورت استاندارد نبودن می تواند خسارات جانی و مالی زیادی برای رانندگان، سر نشین و راهداری داشته باشد، از پلیس خواست نگهداری و حفاظت از اموال راهداری را در دستور کار داشته باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه گفت: در استان ۶۶ نقطه حادثه ساز شناسنامه دار داشته ایم که در سال ۹۸ موفق شدیم ۳۴ نقطه حادثه ساز را در استان رفع نقص کنیم و یک نقطه حادثه ساز نیز در حال حاضر در دست ترمیم است.

این مسؤول در خاتمه سخنانش با آرزوی سلامتی برای کلیه مسافران، گفت: راهداری با کمبود اعتبار مواجه است، از استاندار انتظار یاری داریم.

مهین رحمانی- استان کرمانشاه

223769