جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

اجرای آغاز طرح زمستانی پلیس در استان کرمانشاه/ طرح زمستانی پلیس با هدف تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در مراسم رزمایش بزرگ طرح زمستانی پلیس با بیان اینکه این طرح با هدف تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه انجام می شود، گفت: امسال مانند سنوات گذشته از ۲۰ آذر لغایت ۲۰ اسفند به مدت سه ماه در کلیه معابر برون و درون شهری اجرای طرح زمستانی برگزار می شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، رزمایش بزرگ طرح زمستانی پلیس امروز با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان، معاون عمرانی استاندار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان، معاون امداد و نجات، همکاران اورژانس، خودروهای امدادی در محوطه ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

سرهنگ جمال سلمانی جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در این مراسم ضمن تشکر از همراهی سایر بخشها با پلیس راه و راهور، اظهار داشت: امسال مانند سنوات گذشته از ۲۰ آذر لغایت ۲۰ اسفند به مدت سه ماه در کلیه معابر برون و درون شهری اجرای طرح زمستانی برگزار می شود.

کاهش ۵٪ تصادفات فوتی سال گذشته
سلمانی افزود: هر ساله شاهد خدمات خوبی از طرف استانداری و معاونین استاندار و سایر ارگانها هستیم، سال گذشته توفیقات خوبی در کاهش تصادفات داشته ایم که برابر آمار کاهش۵۰٪ در تصادفات فوتی و ۱۷٪ در تصادفات جرحی را نتیجه تلاش و همدلی مردم با پلیس و خدمات شبانه روزی پلیس می دانیم.

این مسؤول تاکید کرد: با تلاش و همکاری خوب مردم با پلیس در هشت ماه گذشته ۲۳٪ کاهش فوتی تصادفات و ۱۷٪ کاهش تصادفات جرحی داشته ایم.

سلمانی با آرزوی سالی بدون تصادفات فوتی و سالی ایمن برای رانندگان افزود: امیدواریم امسال شاهد بیشترین کاهش آمار تصادفات باشیم.

مهین رحمانی- استان کرمانشاه

223754