استاندار فارس خبر داد:

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه شهر صدرا

استاندار فارس گفت: تصفیه‌خانه در فضایی به مساحت 16 هکتار و با سرمایه گذاری 115 میلیارد تومانی هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی 95 درصدی است که با راه اندازی، جمعیت 75 هزار نفری را تحت پوشش قرار خواهد داد.

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس عنایت‌الله رحیمی در جلسه بازدید از طرح تصفیه خانه شهر صدرا با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در تکمیل زیر ساخت های عمرانی شهر های جدید گفت: دفع بهداشتی فاضلاب در شهر صدرا یکی از مطالبات اصلی مردم بود که خوشبختانه این طرح اجرایی شد و در مرحله اول تصفیهخانه محلی احداث و در گام بعدی نیز تصفیه خانه موجود بهسازی و توسعه یافت.


بیشتر بخوانید:

مناطق جنگلی آسیب دیده از آتش سوزى احیا شد



وی افزود: این تصفیهخانه در فضایی به مساحت 16 هکتار و با سرمایه گذاری 115 میلیارد تومانی هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی 95 درصدی است که با راه اندازی، جمعیت 75 هزار نفری را تحت پوشش قرار خواهد داد.
نماینده عالی دولت بابیان اینکه توسعه این طرح با بهره گیری از مدل های مختلف سرمایه گذاری در دستور کار قرار دارد اظهار داشت : تلاش و همکاری چندین دستگاه‌های اجرایی در تکمیل و اجرای این طرح موثر بوده است و امیدواریم تا یک ماه آینده شاهد بهره برداری از این طرح بزرگ باشیم تا منجر به کاهش بخشی از مشکلات مردمی در این زمینه شود.
استاندار فارس در ادامه توسعه شبکه جمع آوری فاصلاب را از دیگر اهداف اصلی در شهر صدرا عنوان کرد و گفت: روند اجرایی این فعالیت با همکاری شهروندان تسریع خواهد یافت.

223575