رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

اختصاص 7۴۴ تن روغن خوراکی به کردستان/ 2514 تن برنج در کردستان توزیع شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از اختصاص 7۴۴ تُن روغن خوراکی جامد و مایع به این استان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، محمد دره وزمی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان امروز در نشست با خبرنگاران که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار گردید، اظهار داشت: متاسفانه برخی از سودجویان و نیز مشکلات واردات باعث گردید که روغن خوراکی در سطح کشور و استان کردستان گران و بعضا کمیاب شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: به همین منظور برای جلوگیری از سواستفاده سودجویان و افزایش قیمت، از ابتدای امسال 4 هزار 447 تن روغن خوارکی برای استان کردستان در نظر گرفته شد که بخش اعظمی از آن در سطح بازار توزیع توزیع شده است.

دره وزمی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در بحث تعدیل بازار برنج نیز کارهای اساسی در سطح استان کردستان انجام گرفته شده است، لذا بدین منظور تاکنون 2514 تن برنج در سطح استان به نرخ دولتی توزیع شده است.


بیشتر بخوانید؛

کشف ۴۰ میلیارد تومان برنج، روغن و گوشت احتکاری ‌در شهرری+ عکس

ارزانی قیمت مرغ تا 10 روز آینده / به زودی روند توزیع و فراوانی روغن جامد مناسب می شود


وی با اشاره به توزیع 6000 تن برنج در روزهای آینده در سطح استان کردستان افزود: همچنین 3 هزار و ۶۵۷ تن شکر ویژه خانوار و سه هزار و ۲۰۵ تن شکر ویژه صنف و صنعت تاکنون در استان توزیع شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: همچنین در ماههای مهر و آبان بیش از 550 تن مرغ منجمد به استان کردستان اختصاص یافته که تاکنون 280 تن از این مرغ در سطح بازار توزیع شده است و مابقی نیز با زمان بندی خاصی توزیع می گردد.

دره وزمی در پایان سخنان خود بیان کرد: شهروندان کردستانی می توانند هرگونه تخلف اقتصادی را باسامانه 124 در میان بگذارند./انتهای پیام

آیین مهر ـ استان کردستان

222630