فعال فرهنگی و رسانه ای:

ترور شهید فخری زاده نشان شعله های پنهان تقابل نظام های سلطه با ایران است

شهاب ادواری، فعال فرهنگی و رسانه ای گفت: ترور شهید محسن فخری زاده شاید در نگاه اول یک عملیات تروریستی محدود به یک منطقه جغرافیایی و یک بازه زمانی باشد، ولی این رویداد و حادثه نشان دهنده شعله های پنهان تقابل نظام های سلطه با این انقلاب است.

کردستان ـ شهاب ادواری؛ فعال فرهنگی و رسانه ای در گفتگو با پرسون اظهار داشت: تقابل نظام ها همیشه وجود داشته است، گاهی این تقابل به شکل نظامی، گاهی به شکل اقتصادی و گاهی هم به شکل سیاسی خود را نشان می دهد.

این فعال رسانه ای با اشاره به ترور شهید دکتر محسن فخری زاده، گفت: ترور شهید محسن فخری زاده شاید در نگاه اول یک عملیات تروریستی محدود به یک منطقه جغرافیایی و یک بازه زمانی باشد، ولی این رویداد و حادثه نشان دهنده شعله های پنهان تقابل نظام های سلطه با این انقلاب است.

ادواری با اشاره به اینکه قدرت ایران در منطقه و یک قدم فراتر از آن یعنی در جهان برای تمام مدعیان قدرت به نوعی یک خطر بالقوه محسوب می گردد، افزود: کسانی که مستقیم پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و... را تجربه کرده اند به خوبی به این کلام واقفند که وجود نظامی به مانند ایران برای نظام سلطه که تا چندین دهه پیش خاورمیانه را به عنوان حیاط خلوت خود می دید، چقدر می تواند هزینه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه در هر صورت این تقابل ادامه داشته و دارد، بیان کرد: تا زمانی که ایران به مانند دیگر کشورهای منطقه همانند عربستان، امارات و... در موضع منفعل قرار نگیرد، باید منتظر هجمه های ابرقدرت هایی که منافع خود را با ظهور انقلاب اسلامی از دست داده اند، باشد.


بیشتر بخوانید:

«تورم» و «کرونا» زمینه ساز افول مطبوعات و رسانه های کشور

محکومیت ترور شهید فخری زاده توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی کرج


ادواری در ادامه سخنان خود بیان داشت: نگاهی به تاریخچه سیاست خارجی رژیم صهیونیستی نشان می دهد که این کشور به نوعی در جهان نقش «حذف کننده» داشته است، بدین معنا که این کشور نقش حذف کننده چهره های سیاسی، علمی، انقلابی و کاریزماتیک در جهان را ایفا می کند و برای این ادعا مستندات زیادی برای ارائه موجود است.

این فعال رسانه ای گفت: صهیونیست ها نشان داده اند آنجایی که قدرت تقابل ندارند، نبرد را پنهان دنبال می کنند و عملا یک جریان تروریست دولتی را راه اندازی کرده اند که کمتر کشوری در جهان است که از این جریان نامشروع آسیبی ندیده باشد.

ادواری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در میان کشورهای جهان شاید به جرات بتوان گفت که ایران اولین کشور قربانی تروریست جهانی و دولتی بوده و هست ولی با این وجود همان جریان هایی که به نوعی آمر و عامل جنایت هستند ایران را متهم به افعالی می کنند که همان افعال بخشی از قاموس سیاسی خود آنهاست./انتهای خبر

آیین مهر ـ استان کردستان

222527