مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا خبر داد

آغاز عملیات اجرایی پروژه سیکل ترکیبی جدید در نیروگاه نکا

مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: در ۶ ماه اول سال یکی از برجسته‌ترین کارها، اقدام به نصب واحدهای سیکل ترکیبی جدید است که حدود ۲۴ هزار میلیارد ریال پروژه را در بر می‌گیرد و برنامه آینده مجموعه نیروگاه نکا افزایش ظرفیت ۵۰۰ مگاواتی این نیروگاه است. ‎

به گزارش سایت خبری پرسون؛ محسن نعمتی در حاشیه دیدار با استاندار مازندران گفت: عملکرد این مجموعه در سال گذشته را نسبت به وضعیت موجود در دیدار با نماینده عالی دولت در استان تشریح کردیم.

وی با عنوان اینکه وضعیت آمادگی برای تولید برق و شرایط مطلوب تولید انرژی در استان مازندران را به اطلاع استاندار مازندران رساندیم، خاطرنشان کرد: برنامه آینده مجموعه نیروگاه نکا، افزایش ظرفیت ۵۰۰ مگاواتی این نیروگاه است.

مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا تصریح کرد: استاندار مازندران به صورت ویژه از این طرح توسعه حمایت و اعلام پشتیبانی کردند و رهنمودهای لازم را ارایه نمودند.

نعمتی افزود: امیدواریم با توجه به اقبال استاندار به طرح های نیروگاه و بازدید از این نیروگاه، پروژه‌هایی که در آینده به مرحله بهره برداری می رسد با حضور استاندار مازندران مورد افتتاح قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در ۶ ماه اول سال یکی از برجسته‌ترین کارها، اقدام به نصب واحدهای سیکل ترکیبی جدید است که ۲۴ هزار میلیارد ریال پروژه را در بر می‌گیرد و اقدامات اولیه در سال گذشته شروع شده و در حال ساخت تجهیزات برای نصب هستیم که بتوانیم از ظرفیت واحدهای جدید استفاده کنیم.

منبع: ایسنا

210241