استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛

تمایل بالای بخش خصوصی برای ساخت نیروگاه برق در کرمانشاه/ انتظار حمایت رئیس جمهور از پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران

استاندار کرمانشاه گفت: بخش خصوصی برای ساخت نیروگاه برق در کرمانشاه تمایل بالایی دارند و بخش خصوصی برای این کار نیازمند تسهیلات است و ما از رئیس جمهوری انتظار حمایت از پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران را داریم.
کرمانشاه- پرسون؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز در مراسم افتتاح 2 واحد گاز نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو که به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور به بهره برداری رسید اظهار داشت: استان کرمانشاه با اشاره به توافقاتی که با همسایه‌های غربی خود در عراق داشته است یکی از نیازهای همسایگان عراقی انرژی برق است و کرمانشاه هم در این زمینه ظرفیت‌های خوبی دارد.
بازوند گفت: بخش خصوصی برای ساخت نیروگاه برق در کرمانشاه تمایل بالایی دارند و بخش خصوصی برای این کار نیازمند تسهیلات است و ما از رئیس جمهوری انتظار حمایت از پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران را داریم.
استاندار کرمانشاه با عنوان اینکه جنگ تحمیلی از استان کرمانشاه آغاز و در این استان به پایان رسیده است خاطر نشان کرد: نقطه پایانی جنگ تحمیلی عملیات مرصاد بود که در این نقطه اسلام آباد غرب با پیروزی به پایان رسید.
رئیس جمهوری هم ضمن تقدیر وتشکر از مردم کرمانشاه گفت: کرمانشاهی ها از آغاز تا پایان جنگ به خوبی از کشور حراست کردند و امروز هم برای آبادانی آن تلاش می‌کنند.
مرحله دوم‌ نیروگاه گازی دالاهو که توسط بخش خصوصی ایجاد شده، شامل ۲ واحد گازی ۳۱۰ مگاواتی و یک واحد بخار ۲۹۳ مگاواتی در مجموع با ظرفیت ۹۱۳ مگاوات است که امروز دومین واحد گاز مجموعه به بهره‌برداری رسید.
آسیه کرمی- استان کرمانشاه

194958