سفیر ایران در گرجستان:

ظرفیت خراسان شمالی برای ایجاد رابطه با کشور گرجستان مناسب است

سفیر ایران در گرجستان گفت: به دنبال تحول در روابط بین دو کشور هستم و از ظرفیت استان خراسان شمالی در این مسیر استفاده و همکاری لازم را خواهیم داشت.

به گزارش پرسون؛ سفیر جدید ایران در کشور گرجستان در دیدار استاندار خراسان شمالی ضمن ارزنده خواندن دیدگاه‌ها و اقدامات انجام‌شده در سامان بخشی به مراودات خارجی این استان، امور اقتصادی را اولویت کاری خود بیان کرد و گفت: به دنبال تحول در روابط بین دو کشور هستم و از ظرفیت استان خراسان شمالی در این مسیر استفاده و همکاری لازم را خواهیم داشت.

اکبر قاسمی همچنین از سفر خود به استان خراسان شمالی برای بررسی ظرفیت‌های استان پس از آغاز مأموریت خود در گرجستان خبر داد.

محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی نیز در دیدار با سفیر جدید ایران در کشور گرجستان گفت: برای توسعه و مراودات اقتصادی استان راهی جز ارتباط با سایر کشورها نداریم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به وجود ظرفیت‌های قابل‌توجه استان بیان کرد: سند توسعه صادرات استان تهیه و در راستای آن جلسات مختلف با سفرای ایرانی و خارجی برگزار کرده‌ایم تا زمینه مراودات خارجی استان فراهم شود.

وی با مهم دانستن ایجاد و گسترش روابط استان با سایر کشورها از سفیر جدید ایران در گرجستان برای بررسی ظرفیت‌های قابل‌ارائه برای سفر به استان دعوت کرد.

209630

مطالب مرتبط