حسن جلیلوند در گفتگو با پرسون:

در آمریکا چه اتفاقاتی خواهد افتاد، بایدن یا ترامپ؟

کارشناس مسائل آمریکا با عنوان اینکه پیش بینی انتخابات آمریکا کار بسیار سختی است، گفت: با توجه به اینکه طبق نظر سنجی ها آراء بایدن بیشتر است؛ رای های کاغذی در انتخابات آمریکا نوعی دموکراسی می باشد و کالج های انتخاباتی تحت نفوذ کانون های قدرت رئیس جمهور را انتخاب می کنند.

حسن جلیلوند، کارشناس مسائل آمریکا در گفتگو با خبرنگار سیاسی سایت خبری پرسون، در خصوص التهاب در انتخابات آمریکا و شمارش معکوس برای مشخص شدن رئیس جمهور آینده این کشور گفت: در انتخابات آمریکا درگیری ها و مسائلی که وجود دارد گرایشات و ارتباط مستقیمی است که در سراسر آمریکا بین طرفداراران حزب دموکرات و جمهوری خواهان وجود دارد.

حسن جلیلوند اظهار داشت: درگیری های کنونی در آمریکا طبیعی است؛ زیرا کانون های قدرت در آمریکا با شلوغ کاری و تحریک مردم افراد مورد نظر خود را معرفی میکنند تا به خواسته های خود برسند.

در آمریکا چه اتفاقاتی خواهد افتاد، بایدن یا ترامپ؟

کارشناس مسائل آمریکا با عنوان اینکه پیش بینی انتخابات آمریکا کار بسیار سختی است، گفت: با توجه به اینکه طبق نظر سنجی ها آراء بایدن بیشتر است؛ رای های کاغذی در انتخابات آمریکا نوعی دموکراسی می باشد و کالج های انتخاباتی تحت نفوذ کانون های قدرت رئیس جمهور را انتخاب می کنند.

کارشناس مسائل آمریکا ادامه داد: در سال 2 هزار در انتخابات آمریکا آراء کاغذی رقیب جورج بوش پسر بیشتر بود؛ اما با قدرت دادگاه ها رئیس جمهور شد پس بنابراین انتخابات آمریکا قابل محاسبه نیست.

علت درگیرهای لفضی دو نامزد انتخابات آمریکا و صحبت های علیه یکدیگر چیست؟

وی همچنین با بیان اینکه ادبیاتی که دو نامزد انتخابات امریکا علیه هم به کار می برند در این کشور باب شده است افزود: نمونه بارز آن جو بایدن در یکی از مناظره ها ترامپ را دلقک و سگ دست آموز پوتین خطاب کرد و همه ی این صحبت های علیه یکدیگر برای رسیدن به قدرت است.

209566