رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت:

لغو برگزاری مراسم و اجتماعات محوری یوم الله ۱۳ آبان در خراسان جنوبی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: برگزاری مراسم و اجتماعات محوری یوم الله ۱۳ آبان با توجه به ضرورت حفظ سلامت مردم و رشد فزاینده ویروس منحوس کرونا لغو شد.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ حجت الاسلام احمد ملایی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز ۱۲ آبان ضمن عرض تبریک ولادت باسعادت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو برنامه سراسری به این مناسبت انجام خواهد گرفت که امشب (دوشنبه ۱۲ آبان) به همت شهرداری‌ها، مساجد و بقاع متبرکه استان، آسمان خراسان‌جنوبی همزمان با سراسر کشور رأس ساعت ۲۰ ، نور باران خواهد شد و همچنین فردا سه شنبه سیزدهم آبان ساعت ۱۰:۳۰ صبح رهبر مسلمین جهان به صورت زنده و پخش از صدا و سیما با مردم سخن خواهند گفت.

ملایی در خصوص برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان و میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) افزود: کارگروه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از اوایل مهر تشکیل شده و با قید رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا و ضرورت هماهنگی برنامه‌ها با این ستاد شروع به برنامه‌ریزی شد.

وی ادامه داد: توسط کارگروه‌ها برنامه‌های متعددی از جمله برگزاری نمایشگاه‌ها، پویش‌ها، سرودهای خیابانی، فعالیت‌های مجازی و تبلیغات محیطی، همایش‌ها، نشست‌های تخصصی و ... و نهایتا مراسم محوری یوم الله ۱۳ آبان در فضای باز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سراسر استان برنامه ریزی شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: سپس بعد از اعلام و ابلاغ ستاد مقابله با کرونای استان با استناد به رشد فزایند شیوع ویروس کرونا در استان مبنی بر ضرورت لغو هر گونه مراسم و اجتماع ولو با قید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با توجه به اصل بودن سلامتی مردم و اینکه سلامتی مردم همواره در رأس برنامه‌ریزی‌های این شورا وجود داشته بسیاری از برنامه‌ها به سمت مجازی، رسانه‌ای و فاقد جمعیت تغییر جهت داده است.

ملایی یادآور شد: گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان هیچگونه اجتماع و مراسم محوری به این مناسبت در سطح استان برگزار نشده و جایگزین آن ویژه برنامه تلویزیونی از شبکه استانی خاوران پخش خواهد شد.

209522