جزییات اعمال محدودیت جدید برای تردد خودروها در یزد اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان اعلام کرد: براساس ابلاغیه وزارت کشور و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از امروز ساعت ۱۲ ظهر تا جمعه ساعت ۲۴ ممنوعیت تردد در شهرستان یزد اعمال می‌شود .

یزد_ سایت خبری پرسون؛ سرهنگ مهدی زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با ابلاغ وزارت کشور، از امروز محدودیت رفت و آمد در مرکز استان‌ اعمال می‌شود و خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی(ایران 54 ) و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرستان یزد ممنوع است.

وی افزود: تنها راه ورود و خروج به شهرستان یزد از طریق بلوار جانباز(میدان آیت ا.. مدرسی) بوده و به کلیه خودرو های با پلاک غیر بومی استان اجازه ورود به شهرستان یزد داده نخواهد شد و همچنین کلیه خودرو های با پلاک بومی استان یزد به همراه خانواده اجازه خروج از شهرستان مرکز استان را ندارند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی مشمول این ممنوعیت‌ها نمی‌شوند ادامه داد:متخلفان این مقررات 5میلیون ویکصد هزار ریال اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس راهور استان یزد ازکلیه رانندگان خودرو های غیربومی که به عنوان مسافر در یزد حضور دارندخواست سریعا یزد را ترک نمایند تا مشمول جریمه نشوند.

سرهنگ زارع در پایان گفت: از همه مردم می‌خواهیم با توجه به ابلاغیه‌های متعدد ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از هرگونه سفر خودداری کنند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا شکسته شود.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

209504