تشکیل کمیسیون ویژه در مجلس برای حل مشکلات اقتصادی در خراسان شمالی

نایب رئیس فراکسیون محرومیت زدایی مجلس از تشکیل کمیسیون ویژه برای حل مشکلات اقتصادی خبر داد و گفت: یک نفر از هر کمیسیون عضو این شورا می‌شود و رئیس مجلس ریاست آن را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش پرسون؛ نماینده ۵ شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقادات ایجاد شده از مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان مجلس مشکلات را می‌بینند و برای حل آنان در حال تلاشند و مطمئن باشید نمایندگان مردم را فراموش نکرده‌اند و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات انجام خواهند داد.

سید محمد پاکمهر ادامه داد: نمایندگان مجلس به حاشیه‌سازی‌ها توجه نخواهد کرد و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار می‌گیرند.

وی با اشاره به برخی اقدامات غلط دولت، افزود: دولت اقداماتی انجام می‌دهد که نارضایتی اجتماعی در تمام اقشار ایجاد شود و نمی‌دانیم هدف دولت از این رفتارها چیست؟

پاکمهر تاکید کرد: دولت با برخی اقدامات خود مردم را نسبت به نظام بدبین می‌کند و مشخص نیست هدفش مذاکره مجدد با آمریکا است یا هدف دیگری دارد.

نایب رئیس فراکسیون محرومیت زدایی مجلس گفت: آقای رئیس‌جمهور می‌گوید هفته آینده خبر خوش داریم و این خبر برنگشتن تحریم‌هاست؛ این موضوع خبر خوش و حرف خاصی است؟

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مشکلات کشور ناشی از تهدیدهای خارجی نیست، افزود: تمام مسائل از درون کشور سرچشمه می‌گیرد.

پاکمهر افزایش نارضایتی‌ها را عامل التهاب مجدد فضای عمومی کشور دانست و گفت: رئیس‌جمهور با مردم در خصوص مشکلات صحبت نمی‌کند و یک وزارت خانه را ۴ ماه معطل معرفی وزیر می‌کند و برای معرفی آن نیز به مجلس نمی‌آید.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: رئیس‌جمهور از ستاد ملی کرونا به عنوان رئیس ستاد به خودش به عنوان رئیس‌جمهور نامه می‌زند و خودش را از حضور در مجلس منع می‌کند.

وی در ادامه از تشکیل کمیسیون ویژه در مجلس خبر داد و افزود: از هر کمیسیون یک نفر عضو این شورا می‌شود و رئیس مجلس ریاست آن را برعهده دارد و هدف از تشکیل این جمع نخبگانی گرفتن تصمیمات اساسی برای حل مشکلات است.

پاکمهر در انتها از افزایش امکانات پزشکی استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: راه آهن و فاز دوم پتروشیمی خراسان توسط مجمع نمایندگان استان در حال پیگیری است.

منبع: مهر

207948