فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

۴ باند سرقت و 20 سارق در دام پلیس فارس

فرمانده انتظامی فارس از دستگیری ۲۰ سارق در قالب ۴ باند سرقت در شهرستان شیراز طی یک هفته گذشته خبر داد.

فارس_ سایت خبری پرسون، سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی شنبه ۱۹ مهر گفت: با اجرای طرح مقابله با سرقت، طی یک هفته گذشته در شهرستان شیراز، ماموران پلیس آگاهی استان فارس موفق به دستگیری ۲۰ سارق از اعضای ۴ باند سرقت شدند.

او با بیان اینکه سارقان تاکنون به ۲۸۴ فقره انواع سرقت اعتراف کرده‌اند، گفت: از اعضای این باندها، مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل۳۷ دستگاه تلفن همراه، ۱۲۰ دستگاه خودرو پراید و پژو ۲۰۶، مقادیری طلا و زیورآلات و تعداد زیادی وسایل درون خودرو کشف شد که ارزش این اموال بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، ۱۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس فارس با اشاره به اینکه متهمان بازداشت شده، از مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای هستند، افزود: از شهروندان درخواست می شود هشدارهای پیشگیرانه پلیس در خصوص پیشگیری از وقوع انواع سرقت را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

سردار حبیبی به مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه هشدار داد و گفت: پلیس فارس با تلاش های شبانه روزی خود نسبت به شناسایی و دستگیری اینگونه افراد به صورت قاطعانه و قانونی اقدام خواهد کرد.

او همچنین از کشف ۲۱۱ کیلوگرم حشیش از یک کامیون حامل خاک‌آهن در نی‌ریز خبر داد و گفت: این کامیون از سیرجان عازم شیراز بود که پلیس به آن ظنین شده و توقیفشان می‌کند و در بازرسی، این میزان مواد مخدر زیر بار خاک آهن، کشف می‌شود.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه در این خصوص یک نفر قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، اضافه کرد: مبارزه با سوداگران مرگ، یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی است.

نوا نیکو_استان فارس

207598