آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

کرونا نفس های یک کرمانشاهی دیگر را از شماره انداخت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در 24 ساعت گذشته هر ۱۵ دقیقه، یک بیمار مشکوک به کرونا در استان کرمانشاه بستری شد.

کرمانشاه_پرسون؛ مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در شبانه روز گذشته ۴۷ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۴۲۳۰ نفر رسید.

محمدی خاطر نشان کرد: هم اکنون 379 بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان یک نفر می باشد که مربوط به شهرستان کنگاور است.

محمدی اظهار داشت: با احتساب یک مورد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۷۷ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۲۲۳۵ نفر بستری و ۱۱۲۸۰ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

محمدی افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۹۶ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۶۲ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

آسیه کرمی_ استان کرمانشاه

206097