ملایری های استان همدان میزبان هفتمین دوره مسابقات فوتبال جام شهدای خلبان

زمین چمن شهدای فوتبالیست مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی شهرستان ملایر در اواخر شهریور ماه میزبان هفتمین دوره مسابقات فوتبال جام شهدای والا مقام خلبان خواهد شد.

به گزارش سایت خبری پرسون ؛ هفتمین دوره مسابقات فوتبال جام شهدای والا مقام خلبان به صورت چهار جانبه به همت هیئت فوتبال و همکاری فرمانداری ویژه , اداره ورزش و جوانان , شهرداری , بنیاد شهید انقلاب اسلامی و سپاه ناحیه ملایر در چمن شهدای گرانقدر فوتبالیست مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی در اواخر شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
به همین منظور جلسه ای در خصوص برنامه ریزی های لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات با حضور مرادی ریاست اداره بنیاد شهید , طالبیان مدیر روابط عمومی شهرداری , ریاست و اعضاء هیئت فوتبال در دفتر ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر به ریاست حمید رضا سپهری نیا تشکیل و برگزار شد.

سپهری نیا سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر شهرستان ملایر به حاضرین در جلسه ,انتصاب مهدی یوسفوند را به سمت ریاست هیئت فوتبال این شهرستان تبریک گفت و از ایشان خواست تا تمام مساعی خود را در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی ورزش فوتبال شهرستان به کار گیرد.

سپهری نیا در ادامه صحبتهای خود همکاری کامل و مستمر مسئولین پرتلاش ادارات و دستگاههای مرتبط با برگزاری این مسابقات را برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مسابقات خواستار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان در پایان صحبتهای خود از بانیان برگزاری شش دوره قبل این مسابقات قدردانی و از محمد جعفری و مسئولین ادارات و دستگاههای مرتبط با این مسابقات تقدیر و تشکر به عمل آورد.

مرادی ریاست بنیاد شهید انقلاب اسلامی شهرستان ملایر نیز ضمن گرامیداشت ایام محرم و یاد و خاطره شهدای والا مقام این شهرستان و شهدای عزیز ورزشکار و خلبان برگزاری این مسابقات را کاری پسندیده دانست و گفت : جایگاه شهداء بسیار بالاست و وظیفه تک تک ما مسئولین قدم گذاشتن در راه آن عزیزان سفر کرده در سنگر پیشرفت و آبادانی است .

وی در پایان صحبتهای خود همکاری کامل و مستمر اداره بنیاد را در هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات اعلام داشت.

طالبیان نماینده شهرداری نیز ضمن گرامیداشت ایام محرم و یاد و خاطره هزار و صد لاله سرافراز همکاری شهرداری این شهرستان را در برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر این مسابقات اعلام کرد.

اخذ مجوز از فرمانداری ویژه در خصوص برگزاری این مسابقات با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی پیشگیر از کرونا ویروس, دعوت از خانواده های شهدای عزیز خلبان این شهرستان , چاپ بنر و لوایح تقدیر و اطلاع رسانی محیطی و مجازی توسط ستاد مربوطه ,آماده سازی زمین چمن شهدای فوتبالیست و خط کشی آن برای روز مسابقات از مصوبات این جلسه بود که به تصویب رسید.

195278