دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

محققان استرالیایی سرگرم ساخت یک افشانه بینی هستند که با تقویت سیستم ایمنی بدن تکثیر ویروسی ناشی از ابتلا به کووید-۱۹ را کاهش می‌دهد. آزمایش‌های انجام شده روی حیوانات نشان داد که این افشانه تا ۹۶ درصد تکثیر ویروسی را کاهش می‌دهد.

پیاده‌روی، به دلیل توانایی کاهش خطر بیماری‌های مزمن مانند بیماری‌های قلبی، سکته، دیابت نوع ۲ و برخی سرطان‌ها، داروی معجزه‌آسا یاد می‌شود. حفظ سلامت چندان کار پیچیده‌ای نیست که نتوانیم آن را پیش بگیریم. برخلاف دارو‌های واقعی، پیاده‌روی هیچ عارضه جانبی ندارد، به راحتی در دسترس، مقرون به صرفه، موثر است و از همه مهم‌تر نیازی به نسخه ندارد!

انار پخته هر گونه عفونت ناشی از سرماخوردگی مانند گلودرد، گوش درد، برونشیت مزمن و عفونت ریه‌ ها را درمان می‌کند.

فانوس دریایی اسکندریه یا همان فاروس اسکندریه شاید مشهورترین چراغ هشداردهنده در تمام دوران‌ها باشد. این مکان در جزیره سنگ آهک فاروس واقع در دو بندر اسکندریه قرار گرفته است. اگر در دوران باستان سفر می‌کردید به طور حتم بازدید از مکان‌های دیدنی بزرگ و مشهوری را که به عنوان عجایب هفتگانه جهان باستان شناخته می‌شوند.

احتمالا قهوه ارزان‌ترین ابزار رسیدن به موفقیت است. قهوه باعث جلب توجه می‌شود؛ تیم‌های کاری بهتری ایجاد می‌کند و توانایی رهبری شما را افزایش می‌دهد. همچنین، قهوه ایمنی بدن شما را افزایش می‌دهد و باعث کاهش ابتلا به سرطان، دیابت و بسیاری از بیماری‌های دیگر می‌شود. تمرکز شما در رانندگی را افزایش می‌دهد و حتی ممکن است طول عمر شما را بیشتر کند.

نتایج یک بررسی نشان داد؛

چطور بازار تبلت های بزرگ رونق گرفت؟

نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد شیوع ویروس کرونا، باعث رونق نسبی بازار تبلت‌ها شد و به خصوص میزان فروش تبلت‌های دارای نمایشگرهای بزرگ‌تر از ۱۰ اینچ را افزایش داد.

نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد ابریشم در مقایسه با موادی مانند کتان و برخی مواد مصنوعی مانند پلی استر، از کیفیت بالاتری برای تولید ماسک‌های ضد کرونا برخوردار است.

برای خنک کردن دستگاه های دیجیتال؛

ابداع کوچکترین یخچال جهان

محققان کوچکترین یخچال جهان را ابداع کرده اند که در حوزه خنک کردن دستگاه های الکترونیکی دستاورد مهمی به حساب می آید.

برای مراقبت و حفاظت از خانه؛

آمازون از کدام پرنده خانگی رونمایی کرد؟

آمازون از گجت جدیدی رونمایی کرده که یک دوربین پرنده است و در خانه پرواز می کند و ویدئوهای ثبت شده را روی موبایل صاحبخانه نشان می دهد.
بر اساس مطالعه تیروئید تهران که توسط مرکز تحقیقات غدد پژوهشکده علوم غدد درون ریز و متابولیسم طراحی شده و در حال اجرا است، شیوع و بروز بیماری‌های تیروئید و ارتباط تست‌های تیروئید با بیماری‌های قلبی-عروقی و عوامل خطر بوجود آورنده آن نظیر فشار خون بررسی می‌شود.

با توجه به اینکه تقریبا تمامی ما در دنیای حاضر، بخشی از روز را مشغول رانندگی هستیم و یا در تعامل با چنین افرادی قرار داریم، بهتر است تا نکاتی راجع به چگونگی بروز صفات شخصیتی در رفتار رانندگی را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم.