کار و تعاون

به روزترین اخبار حوزه اشتغال را در سرویس کار و تعاون پرسون بخوانید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی بررسی‌های مقدماتی حقوقی را انجام داده تا با رعایت قانون به جای قطع خدمات با افزایش جرایم مربوط به پرداخت نکردن حق بیمه، استمرار خدمات در مجموعه مشاغلی که دارای بیمه هستند را تضمین کند.

برگزاری نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای توسعه صادرات دانش بنیان و خلاق؛

دانش بنیان ها نیازمند مشوق های صادراتی هستند

نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای توسعه صادارت دانش بنیان و خلاق با حضور روسای فراکسیون مرزنشینان و فراکسیون توسعه روابط کشورهای عضو اکو با پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک مجمع تشکل های دانش بنیان و مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق بازرگانی ایران با این دو فراکسیون، با محوریت شرکت های دانش بنیان و خلاق برگزار شد.
با استقبال شرکت‌ها و استارتاپ‌ها از ششمین رویداد بزرگ فناوری‌های مالی؛

نمایشگاه تراکنش ایران 23 دی‌ماه افتتاح می‌شود

ششمین دوره نمایشگاه تراکنش ایران بیست و سوم دی‌ماه و به‌‌صورت حضوری و آنلاین آغاز به کار می‌‌کند.
پیشنهاد تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و قراردادی در کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰؛

بررسی جزئیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستور کار کمیسیون اجتماعی / توجه به رعایت عدالت استخدامی

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی جزئیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت پس از اتمام بررسی طرح مدیریت تعارض منافع خبر داد و گفت: مشابه این طرح را در قالب طرح پیشنهادی مبنی بر تبدیل وضعیت نیروها به پیمانی و رسمی به صورت تدریجی و استخدام هر گونه نیروی انسانی از طریق آزمون و رعایت عدالت استخدامی به کمیسیون تلفیق ارائه کردیم.
رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران با بیان این که اعضای این صنف ورشکست شده‌اند گفت: به صورت تلویحی با بازگشایی تالارهای پذیرایی با رعایت پروتکل های بهداشتی موافق شده است.

گزارش تفریغ بودجه ۱۳۹۸ اعلامی از سوی دیوان محاسبان نشان می‌دهد پرداخت ۴۰ هزار فقره تسهیلات مسکن برای بازنشسته‌ها صورت نگرفته است.

مدیرکل امور مستمری بگیران تأمین اجتماعی:

حداقل حقوق بازنشستگان ۲.۸ میلیون تومان است

مدیرکل امور مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مرداد ۹۹ اجرایی شده و حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، ۲میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

وزیرکار با بیان اینکه ۳ میلیون تولیدکننده محصولات مشاغل خانگی داریم، گفت: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، شیوه‌نامه استقرار مسیر استانداردسازی مشاغل خانگی تدوین شده است.