مدیریت بحران

گزارش و اخبار لحظه ای حوزه بحران و راهکارهای مدیریت بحران را در حوزه مدیریت بحران سرویس جامعه پرسون بخوانید.

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش شدید بارش‌ها در کشور طی آذرماه و ۱۵ روز اول دی‌ماه سال جاری گفت: بارش تجمعی میانگین آذرماه ۷۵ درصد کمتر از نرمال بوده است.
رییس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت:در تهران ۷۵۳ پل داریم که ۵۵ درصد آن بتنی و ۴۵ درصد فلزی است.تعدادی از آنها نیاز به مقاوم‌سازی دارند چون در زلزله‌های بالای۶ و ۷ ریشتر ستون پل‌ها می شکند.
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر در تهران زلزله‌ای رخ بدهد، این زلزله فاجعه سال و روز نخواهد بود، گفت: زلزله در تهران می‌تواند فاجعه تاریخ باشد.
سازمان هواشناسی از بارش باران،‌ وزش باد و کاهش نسبی دما در برخی استان‌های نوار شمالی طی پنجشنبه و جمعه خبر داد.
طبق گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، بارش برف و باران در برخی نقاط کشور و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی از سه‌شنبه (۵ دی‌ماه) در شهرهای صنعتی آغاز می شود.
رییس منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا عنوان کرد: اطفای حریق بیش از ۲۰۰۰ متر مربع از جنگل‌های این شهرستان با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی انجام شده است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد: پیش بینی ها حاکی از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور و وزش باد شدید در برخی استان‌ها است.
مدیر عامل شرکت آبفا شیراز‌ خبر داد:

راه‌اندازی فاز 2 سد درود زن

مدیر عامل شرکت آبفا شیراز گفت: با راه‌اندازی فاز 2 سد درودزن مشکل آب‌ شرب شیراز‌ و شهر صدرا برطرف شد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران و مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور با اشاره به تقویت جریانات سرد شمالی از افزایش بارش‌ها در برخی نقاط کشور از دوشنبه (۲۷ آذر) خبر داد.