حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس پلیس فتا از بازداشت دو متهمی خبر داد که در فضای مجازی داروی تقلبی درمان کرونا را به‌عنوان داروی واقعی به فروش می‌رساندند و در یک مورد، واکسن تقلبی را به قیمت ۱۷میلیون تومان به یک شهروند فروخته‌اند.

رئیس قوه قضائیه در دیدار عدنان محمود با اشاره به جنگ اقتصادی و روانی بسیار شدیدی که دشمن علیه ملت سوریه به‌راه انداخته است، خاطرنشان کرد: قطعاً بی‌رحمی دشمن که حتی کالاهای بسیار موردنیاز مردم سوریه و ایران اسلامی را تحریم کرده، جنایت علیه بشریت است.
مرگبارترین بزرگراه‌های پایتخت؛

۳ بزرگراه رکورد دار در تصادفات با ۳۰ درصد قربانیان

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بزرگراه‌های آزادگان، امام علی (ع) و فتح را مرگبارترین بزرگراه‌های پایتخت در حوزه ترافیک اعلام کرد.
دختر ۱۵ ساله‌ای است که به همراه دوست ۱۶ ساله اش از یک «پاتوق سیاه» سر در آورده بود؛ درباره چگونگی این ماجرا به کارشناس اجتماعی کلانتری توضیحاتی ارائه داد.

در یک هفته اخیر انتشار سه ویدئو از رفتار ماموران پلیس و حراست جنجالی بزرگ به پا کرده است. مقامات قضایی می‌گویند هر سه این ویدئو‌ها و اتفاقات رخ داده در دست بررسی است. واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی به ویدئو‌های منتشر شده بسیار تند بوده است و انتقادات زیادی از رفتار‌های پلیس صورت گرفته است.
هشدار سازمان آتش نشانی به شهروندان؛

علائم گازگرفتگی مشابه سرماخوردگی و کرونا است

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: علائم مسمومیت با گاز کربن مشابه علائم سرماخوردگی و ویروس کرونا است و افراد در ابتدا احساس تنگی نفس و آبریزش بینی می‌کنند.