حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از دستگیری یک باند قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: این باند سه عضو داشت که اقدام به استفاده از مواد روانگردان در ترکیبات شکلات کرده و آن را به فروش می‌رساندند که دستگیر شدند. در بررسی‌هایی که ما انجام دادیم معلوم شد، شکلات، روانگردان مخدر جدیدی نبوده و صرفا شکل آن تغییر کرده بود.
خانواده چهار نفره ای که در منزل مسکونی خود بر اثر نشت گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شده بودند، با کمک به موقع آتش نشانان و پرسنل اورژانس از مرگ حتمی نجات یافتند.
پرونده آرمان هنوز در جریان است؛

سه ماه حبس برای مخفی کردن جسد یک دختر

پسر جوان که به جرم قتل دختر مورد علاقه‌اش به قصاص محکوم شده بود این بار به اتهام مخفی کردن جسد مقتول نیز به 3 ماه و یک روز حبس محکوم شد.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان این که در این روز افرادسودجو اقدام به تبلیغات گسترده در فضای مجازی کرده و رقم های اغفال‌کننده را برای محصولات خود پیشنهاد می‌دهند. گفت: بهترین شیوه برای شناسایی فروشگاه‌های دارای مجوز خرید، نشان ای-نماد است.
بعد از اعلام محدودیت‌های سراسری تردد بود که یکی از شرکت‌های آنلاین خدمات حمل و نقل مسافر اعلام کرد محدودیت‌های تردد شامل خودروهای این شرکت نبوده و شهروندان می‌توانند در طول شبانه‌روز و به طور ۲۴ ساعته از خدمات آن استفاده کنند، موضوعی که رییس پلیس پایتخت به آن واکنش نشان داده است.
بی‌توجهی به مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا و برگزاری مراسم عروسی، منجر به بازداشت پدران داماد و عروس شد.
رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: ظرف ۴۸ ساعت در اجرای طرح سرقت خشن هزار و ۲۲۳ فقره سرقت شناسایی شد که ۶۳۸ مورد قاپ زنی بود.

رئیسی با بیان این که در این شرایط کشور نیازمند انسجام و همدلی و هماهنگی است، به مسئولان وزارت بهداشت توصیه کرد که درگیر حاشیه‌ها نشوند و در یک کار جمعی همه ظرفیت‌های علمی، پژوهشی، امکانات و نیروی انسانی کارآمد این مجموعه را در جهت تأمین امنیت جانی مردم به کار گیرند.
مومنی گفت: ۵.۴ درصد معتادان کشور بانوان هستند و نشان می‌دهد عدد کمی است؛ هرچند یک نفر هم در بین بانوان زیاد است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: بالغ بر ۹۵ درصد از کسبه تهران با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مغازه‌های خود را بسته‌اند و ترددهای شهری هم روزها ۵۰ درصد و شب‌ها ۷۰ درصد کاهش یافته است.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه خبر داد:

بازداشت ۱۲ نفر از کارکنان قوه قضاییه

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه خبر داد که در ماه های اخیر ۱۲ نفر از کارکنان دستگاه قضا در بخش‌های مختلف به اتهام ارتشاء دستگیر و همچنین ۱۸ نفر از وکلایی که در بخش‌های مختلف قضایی برای اعمال نفوذ در پرونده‌ها با پرداخت رشوه تلاش می‌کردند بازداشت شدند.
رئیس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مقابله با کروناگفت: همه افراد طبق قانون مکلف هستند کارت ملی را همراه داشته باشند و این پیشنهاد به ستاد ملی ارائه می‌شود و در صورت تصویب، همه مکلف هستند کارت ملی را همراه داشته باشند.