شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتخاب فضای جدید برای احداث آرامستان در پایتخت هنوز به نتیجه نرسیده است.
شرکت کنترل کیفیت هوا اعلام کرد؛

وضعیت هوای تهران« قابل قبول » است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۰ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
شهردار محمدیه در روند بازدید از پروژه های در حال اجرای محمدیه و مهرگان ضمن گفت: اتمام پروژه های عمرانی در راستای کسب رضایت و آسایش شهروندان مهم ترین فاکتور مدیریت شهری به جهت افزایش سرانه ها بوده و شکوفایی شهر را به دنبال خواهد داشت.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۵ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان گفت: در حوزه تولید بنزین تلاش کردیم با افزایش ۴ میلیون لیتری تولید در سال ۱۴۰۲ و با طرح‌های ابتکاری در سال ۱۴۰۳، ۲ میلیون لیتر دیگر به تولید بنزین خود اضافه کنیم و تولید روزانه بنزین را به ۱۷ میلیون لیتر برسانیم.
رییس ستاد انتخابات تهران:

صندوق های رای بین فرمانداری ها توزیع شد

رییس ستاد انتخابات استان تهران، گفت: ۱۶هزار و ۵۵۴ صندوق رای در بین فرمانداری ها برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توزیع شده است.
جانشین پلیس راه کشور از ریزش سنگ در آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: در حال حاضر این محور بازگشایی شده است؛ اما به خاطر مدیریت ترددها، جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت تهران یک طرفه شد.
معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه١٢ تهران با اشاره به هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های بهاری آخر هفته و احتمال آبگرفتگی معابر از آمادگی همه‌جانبه اکیپ‌های عملیاتی واکنش سریع این شهرداری برای خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان خبر داد.
شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد؛

اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران تا اطلاع ثانوی متوقف شده است

به منظور حفظ ایمنی مسافران، اعزام قطارهای تندرو عصرگاهی در خط ۵ مترو از ایستگاه تهران به سمت ایستگاه گلشهر، امروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) انجام نمی‌شود.