تشریح آخرین وضعیت آرامستان جدید تهران

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتخاب فضای جدید برای احداث آرامستان در پایتخت هنوز به نتیجه نرسیده است.
تصویر تشریح آخرین وضعیت آرامستان جدید تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی پیرهادی در رابطه با جانمایی آرامستان جدید در تهران اظهار کرد: در راستای مکان‌یابی فضای مناسب برای آرامستان جدید، سازمان بهشت زهرا (س) چند نقطه را بررسی کرده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورا با تاکید بر اینکه باید فضای مناسب و بزرگی را برای احداث آرامستان در نظر گرفت، یادآور شد: با توجه به این موضوع تعداد زمین‌های موجود بالا نیست؛ لذا ملاحظاتی برای انتخاب آن وجود دارد.

وی ادامه داد: باید موضوعات مرتبط با ترافیک و مطالعات ترافیکی هم مورد ارزیابی قرار بگیرد و ملاحظات زیست محیطی نیز پیش‌بینی شود. از سویی دیگر باید تفاهم با صاحبان زمین‌ها چه بخش دولتی و بخش خصوصی صورت بگیرد.

پیرهادی همچنین تصریح کرد: پس از تایید ملاحظات درخصوص فضای آرامستان جدید، باید در نهایت یک نقطه انتخاب شود. البته قرار شده سازمان بهشت زهرا (س) اطلاعات چند نقطه را به شورا ارسال کند و پس از بررسی‌ها نقطه نهایی تایید شود.

وی با اشاره به بهره‌گیری شورا از ظرفیت مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران و مشاورین خبره و متخصصان این حوزه در خصوص مکان‌یابی فضاهای پیشنهادی، گفت: هنوز شهرداری تهران نقاط انتخابی را به شورا ارسال نکرده و مطالعات این نقاط همچنان در مجموعه شهرداری ادامه دارد.

پیرهادی تاکید کرد: انتخاب نقطه جدید برای احداث آرامستان باید با دقت و حساسیت بالا صورت بگیرد؛ امیدواریم سریعتر جمع‌بندی‌ها انجام شود و به نقطه مناسبی دست پیدا کنیم.

منبع: شهر

668306