اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقزوین تاکید کرد؛

شورای شهر قزوین حامی طرح نور نیروی انتظامی

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از آمادگی این کمیسیون در راستای حمایت از اجرای طرح نور نیروی انتظامی خبر داد.
تصویر شورای شهر قزوین حامی طرح نور نیروی انتظامی

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ در جلسه علنی شورا که با حضور سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین برگزار شد ضمن قدردانی از تلاش و زحمات تلاشگران عرصه نظم و امنیت و تشکر از اجرای طرح نور در راستای عفاف و حجاب اظهار کرد: قطعا در این طرح مشوق هایی در نظر گرفته شده است؛ لذا کمیسیون فرهنگی شورا این آمادگی را دارد که برای حمایت از تهیه اقلام فرهنگی از جمله چادر ،روسری و سایر اقلام فرهنگی مساعدتهایی داشته باشد.

وی همچنین افزود: در یکی از جلسات کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین به این طرح خواهیم پرداخت و در راستای افزایش تعاملات و همکای های فیمابین آماده همکاری های دوسویه هستیم.

اللهیاری در بخش دیگری از این جلسه در سخنانی با توجه به درخواست مردم شهر خواستار جرم انگاری ورود سگ به بوستانها شد و گفت: در این راستا باید نصب تابلوهایی با عنوان ممنوعیت ورود سگ در دستور کار سازمان پارکها قرار گیرد.
اللهیاری همچنین بر لزوم احداث سرویس بهداشتی و یا ایجاد دسترسی به سرویس درون محوطه بیرونی آستان امامزاده حسین (ع) با توجه به حضور مسافرین تاکید کرد.
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقزوین همچنین در ادامه به گزارش اقدامات این کمیسیون پرداخت و گفت: در جلسه اخیر این کمیسیون به موضوع تعیین تکلیف فرهنگسرای ناصرآباد و تعطیلی یکساله آن پرداخته شد و مقرر شد تا ظرف دو هفته مشکلات موجود دراین پروژه حل و فصل شود.
وی ادامه داد: ایجاد زیر ساختهای رفاهی ورزشی برای کارکنان شهرداری و همچنین برگزاری برنامه تقدیر از مجموعه روابط عمومی های شورا و شهرداری قزوین به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از دیگر مورادی بود که در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار داشت و پیرامون آنها تصمیم گیری شد.

668651