چگینی رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین:

اعتبار ویژه ای برای حمایت از تیم فوتبال شمس آذر اختصاص یابد

چگینی رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی وسرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین گفت: ضرورت دارد اعتبار ویژه ای از سوی مدیریت شهری قزوین برای حمایت از تیم فوتبال شمس آذر در نظر گرفته شود چرا که این تیم امید را در دل مردم زنده کرد.
تصویر اعتبار ویژه ای برای حمایت از تیم فوتبال شمس آذر اختصاص یابد

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ ولی چگینی رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی وسرمایه گذاری شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا ضمن اشاره به موفقیت های تیم فوتبال شمس آذر در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تلاشهای موفقیت آمیز وغرور آفرین سرمربی و مجموعه بازیکنان و عوامل تیم فوتبال شمس آذر ستودنی است و باعث افتخار قزوین است.

چگینی ادامه داد: مدیریت شهری برای تولید مستند از ظرفیتهای شهر و استان قزوین و برندسازی این استان مبلغ 15 میلیارد تومان اختصاص داده ، این درحالی است که برده شدن نام قزوین توسط افتخار آفرینی های تیم فوتبال شمس آذر در سطح کشور کمتر از تولید یک مستند نیست لذا ضرورت دارد اعتبار ویژه ای برای حمایت از این تیم در نظر گرفته شود.

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: چه میزان باید هزینه می شد تا نام قزوین در رسانه ملی و افتخار آفرینی این تیم گفته می شد پس تکلیف و به نوعی وظیفه است که برای استمرار این موفقیتها حمایت هایی از سوی شهرداری قزوین صورت گیرد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم توجه شهرداری قزوین به طرحهای پیشنهادی شورا شد و گفت: متاسفانه علی رغم تعامل وهمکاری خوب اعضای شورا با مدیریت شهری به نظر می رسد طرح های شورا که برای تدوین لایحه به شهرداری ارایه می شود جدی تلقی نمی شود.
وی ادامه داد: ما نمی خواهیم کارها را قفل کنیم وگرنه تا عملیاتی شدن طرحهای شورا لوایح ارایه شده شهرداری را بررسی وتصویب نمی کردیم.
چگینی خاطر نشان کرد: تعامل وهمراهی دوسویه موجب توسعه وپیشرفت می شود و انتظار است که این تعامل از سوی مدیریت شهری بیشتر شود.
رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین همچنین در بخش دیگری از سخنانش خواستار توجه مدیریت شهری به اجرای طرجهای گردشگری و رونق صنعت گردشگری در قزوین شدو گفت: توسعه صنعت توریسم تاثیر مستقیمی بر افزایش درآمدهای پایدار شهرداری دارد چرا که وجود مسافر و گردشگر باعث افزایش دریافتی ارقام مالیات بر ارزش افزوده و افزایش سهم دریافتی شهرداری خواهدشد.
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه سخنانش پیشنهاداتی مبنی بر نامگذاری تقاطع های غیر همسطح و استفاده از تابلوی مناسب ،استفاده از فضای تبلیغاتی این پلها وهمچنین یکپارچه شدن مدیریت دهکده طبیعت و منطقه نمونه گردشگری بوستان باراجین وخارج شدن آن از زیر مجموعه شرکت ارایه نمود.
وی همچنین سخنانش در این جلسه از تلاشها و زحمات مجموعه عوامل سازمان مدیریت پسماند و سازمان آتش نشانی در مدیریت بارندگی های اخیر در شهرقزوین و جلوگیری از آبگرفتگی معابر و خیابانها قدردانی کرد.

668968