تساوی سپاهان در شب بارانی نقش جهان

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
تصویر تساوی سپاهان در شب بارانی نقش جهان

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۰ در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان استقلال خوزستان بود.

بازی را بازیکنان سپاهان از ابتدای بازی در اختیار داشتند و موقعیت‌های خوبی را روی دروازه استقلال خوزستان ایجاد کردند اما به گل تبدیل نشد

.استقلال نیز در این نیمه دو موقعیت خوب داشت اما سپاهان در لحظات پایانی بازی توسط شهریار مغانلو به گل رسید تا این نیمه با برتری طلایی‌پوشان به پایان برسد.

در نیمه دوم سپاهان تیم برتر زمین بود اما این استقلال خوزستان بود که به گل رسید تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد

.کارت زرد: عثمان اندونگ از استقلال خوزستان

کارت قرمز: -

گل: شهریار مغانلو برای سپاهان - جواد آقایی‌پور برای استقلال خوزستان

دقیقه ۹: رامین رضاییان با فرار پشت مدافعان استقلال صاحب موقعیت شد که ضربه این بازیکن را دروازه‌بان استقلال خوزستان دفع کرد.

دقیقه ۲۸: موقعیت خوب گلزنی روی ناهماهنگی مدافعان سپاهان برای استقلال ایجاد شد که ضربه بازیکن استقلال بعد از برخورد با نیازمند به کرنر رفت.

دقیقه ۴۰: امید نورافکن روی یک ضربه ایستگاهی شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که ضربه این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۴۲: رضا شکاری با یک حرکت انفرادی به محوطه جریمه استقلال رسید اما ضربه این بازیکن به شکل عجیبی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵ + ۱: ضربه بازیکن استقلال خوزستان را سیاوش یزدانی از روی خط دروازه سپاهان بیرون کشید؛ همین توپ در ادامه به ضد حمله سپاهان تبدیل شد و شهریار مغانلو روی پاس کاوه رضایی نخستین گل سپاهان را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۲:کاوه رضایی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان استقلال قرار گرفت که ضربه رضایی را دروازه‌بان به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۶۷: توپ در مقابل دروازه سپاهان به جواد آقایی‌پور رسید که ضربه برگردان این بازیکن به نخستین گل استقلال خوزستان تبدیل شد.

دقیقه ۸۰: ارسال کرنر روی دروازه استقلال را شهریار مغانلو با ضربه سر قطع کرد که به شکل خطرناکی از روی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰ + ۵: ضربه سر بازیکن سپاهان روی ارسال زیبای هادی محمدی به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد و گل نشد.

657948