گزینه‌های سرمربیگری بارسلونا در صورت اخراج ژاوی

از سه مربی به عنوان گزینه‌های جانشینی ژاوی هرناندس در بارسلونا یاد شده است.
تصویر گزینه‌های سرمربیگری بارسلونا در صورت اخراج ژاوی

به گزارش سایت خبری پرسون، در حالی که بحث اخراج ژاوی هرناندس از سمت سرمربیگری بارسلونا همچنان داغ است و گفته می‌شود خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به خاطر اظهارات اخیر این مربی 44 ساله در خصوص وضعیت اقتصادی این باشگاه از دست او عصبانی است و تصمیم به اخراجش گرفته حالا رایزنی‌ رسانه‌ها در خصوص سرمربی بعدی بارسلونا آغاز شده است.

جرارد رومرو یکی از خبرنگاران حوزه فوتبال در اسپانیا مدعی شد که هانسی فلیک، رافا مارکس و توماس توخل سه گزینه اصلی بارسلونا برای انتخاب سرمربی بعدی هستند. او همچنین خبر داد که روبرتو دزربی که در پایان فصل جاری از برایتون جدا می‌شود، در لیست مدنظر باشگاه بارسلونا برای جاشنیی ژاوی نیست.

روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا هم گزارش داد؛ یکی از افراد نزدیک به خوان لاپورتا، او را به اخراج ژاوی تشویق کرده است. طبق این گزارش؛ تیاگو موتا سرمربی موفق بولونیا هم به نزدیکان لاپورتا پیشنهاد شده است.

ژاوی که در سال 2021 هدایت این تیم را برعهده گرفت، فصل گذشته کاتالان‌ها را به قهرمانی در لالیگا و قهرمانی در سوپرجام اسپانیا رساند اما تیم تحت‌هدایتش این فصل را بدون جام به پایان برد و در لالیگا در آستانه کسب عنوان نایب‌قهرمانی است.

منبع: خبرورزشی

669249