مدارس جنوب استان کرمان تعطیل شد

استاندار کرمان با اشاره به اینکه با دلیل شدت بارش‌ها تعطیلی مدارس در جنوب استان همچنان ادامه دارد، افزود: برخی از روستاها تخلیه شده و ساکنان این مناطق در مدارس اسکان داده شدند و اولویت ما حفظ جان و مال مردم است.
تصویر مدارس جنوب استان کرمان تعطیل شد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدمهدی فداکار با اشاره به برگزاری ستاد مدیریت بحران استان کرمان، اظهار داشت: از چند روز قبل پیش‌بینی بارش‌های سنگین در جنوب استان شده و هشدار سطح قرمز هواشناسی صادر شده بود.

وی با اشاره با آخرین وضعیت بارش‌ها در مناطق جنوبی استان، بیان کرد: در حال حاضر در همه هشت شهرستان جنوبی استان کرمان بارش باران را داریم که این بارش‌ها در منوجان، قلعه‌گنج و جیرفت نسبت به دیگر مناطق شدت بیشتری دارد.

استاندار کرمان با بیان اینکه بارش باران در برخی از شهرهای شمالی استان نیز آغاز شده است، ادامه داد: البته شدت بارش‌ها در شمال استان کرمان کمتر است و پیش‌بینی می‌شود که در قلعه‌گنج و منوجان بیشترین بارش‌ها را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه خود من در منطقه حضور دارم و تمام کسانی که مسئولیتی داشتند همه در منطقه مستقر هستند، گفت: تمامی تجهیزات و امکانات مورد نیاز از جمله تجهیزات راهسازی و بیش از 300 دستگاه تجهیزات راهداری از جمله لودر، بولدوزر و گریدر فراهم شده است.

منبع: تسنیم

636239