مورایس سرمربی سپاهان در نشست خبری بعد از بازی با الهلال چه گفت؟

مورایس: وقتی 10 نفره شدیم، کارمان مقابل یکی از بهترین‌های آسیا سخت شد..
تصویر مورایس سرمربی سپاهان در نشست خبری بعد از بازی با الهلال چه گفت؟

به گزارش سایت خبری پرسون، ازاصفهان؛ ژوزه مورایس بعد از شکست 3 بر یک مقابل الهلال عربستان در نشست خبری در مورد اشکالات خط دفاعی تیمش اظهار داشت: ضعفی که در خط دفاعی بود کارت قرمز بود وگرنه ضعف دیگری در دفاع ندیدم. اگر گل خوردیم به خاطر ضعف خط دفاعی نیست بلکه به سازماندهی کل تیم مربوط می شود. گل دوم تعجب برانگیز بود زیرا 9 بازیکن ما مقابل 5 بازیکن الهلال بودند.

وی در مورد اینکه چه کسی باید تکل زدن را به بازیکنان یاد بدهد، گفت: برخی تکل ها کارت دارد و برخی ندارد تکلی که زده شد خیلی سنگین نبود اما کارت قرمز داشت و بهانه ای دست داور داد که کارت قرمز به بازیکن ما بدهد. نمی‌خواهم در این مورد زیاد صحبت کنم.

وی افزود: مقابل یک تیم خوب بازی می کردیم و وقتی 10نفره شدیم چالش بیشتری داشتیم وفشردگی مان را از دست دادیم و در برخی لحظات هم حملات سریعی داشتیم و زمانی که بازی یازده به یازده بود تیم خوبی داشتیم ولی با یک بازیکن کمتر مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا باید سختی بکشیم. در کل به رفتار بازیکنانم افتخار می‌کنم. اگر می توانستیم درستش می کردیم. بازی تمام شده و اشتباهات کوچکی داشتیم که به آنها می‌گویند

مورایس در مورد اینکه چرا سپاهانی‌ها که تجربه بازی‌های بزرگ دارند، تمرکز و ساختار ذهنی لازم برای استفاده از موقعیت ها را ندارند، گفت: بازیکنان به اندازه کافی تجربه دارند که این اشتباهات را مرتکب نشوند اما بازی در مرحله حذفی است و دیگر مثل قبل هم گل در خانه حریف شمرده نمی شود. شماره 14 الهلال(حمدان) وقتی به میدان آمد و گل سوم را زد بهترین بازیکن میدان شد و این نشان می‌دهد که او چقدر تغییر ایجاد می‌کند.

وی افزود: حیف شد فقط بحث کارت قرمز نبود موقعیت گلزنی هم داشتیم می توانستیم گل بزنیم که نزدیم بعد از اینکه گل اول را خوردیم می توانستیم راحت گل بزنیم اما نشد 3 بر یک تمام شد اگر بازی 2 بر یک یا مساوی یک بر یک تمام میشد همه چیز فرق می کرد.

سرمربی سپاهان اصفهان گفت: یک ملی پوش ما بازی کرد و 4 بازیکن دیگر ملی پوش ما بازی نمی کردند. در آنسوی میدان 2 دفاع وسط ملی پوش، 2 مدافع کناری ملی پوش، وینگر ملی پوش، یک هافبک دیگر ملی پوش، ساوویچ ملی پوش، یازده بازیکن ملی پوش مقابل ما بازی می کردند و الهلال تیم خوبی بود.

مورایس با اشاره به صحنه خطا واخراج گفت: گلی خوردیم که نباید می خوردیم اما در صحنه خطا بازیکن ما تکل زد و واضح بود که پایش را جمع کرد و نمی گویم که خطایش کارت قرمز نداشت اما به قصد مصدوم کردن بازیکن حریف نبود و نمی خواهم زیاد درموردش صحبت کنم زیرا فوتبال عادلانه است.

منبع: پرسون

600366