ژسوس سرمربی تیم الهلال در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان چه گفت؟

ژسوس سرمربی تیم الهلال در نشست خبری به هواداران سپاهان هم تبریک گفت و تفزود: شب عالی بود و جو بسیار خوب بود
تصویر ژسوس سرمربی تیم الهلال در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان چه گفت؟

به گزارش سایت خبری پرسون، ازاصفهان؛ ژسوس بعد از پیروزی 3 بر یک مقابل سپاهان ایران در نشست، پیش از آغاز نشست سرمربی الهلال با مدیر رسانه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا درگیری لفظی داشت و می‌خواست که خبرنگاران فقط دو سوال بپرسند! او گفت اینجا من می‌گویم چه اتفاقی باید رخ بدهد.

وی در کنفرانس خبری اظهار داشت: ما پرواز داریم و به همین دلیل محترمانه چنین درخواستی را مطرح کردیم که نشست زودتر برگزار شود و به پرواز برسیم.

وی افزود: نمی‌خواهم فقط به بازیکنان الهلال عربستان تبریک بگویم بلکه به هواداران سپاهان هم تبریک می‌گوییم شب عالی بود هوادارای شان بی نظیر بود برای آسیا به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون مسابقه رقابت انگیز را بردند. ما بهتر بودیم.

وی در مورد اینکه صعود الهلال را باید قطعی بدانیم گفت: بله 2 گل از حریف جلوتر هستیم و شانس بیشتری داریم مقابل هواداران خودمان اما بازی هنوز تمام نشده است. بازی خودمان را می کنیم که برنده شویم.

سرمربی الهلال در مورد اینکه چرا ضعیف تر بود گفت: سخت بود، نیمه اول هم سه موقعیت گل ایجاد کردیم اما یک گل از جناح راست سپاهان خوردیم ولی نیمه دوم شدت بازی را بیشتر کردیم و برای بازیکنان سپاهان سخت بود که شدت بازی را بگیرند. بازی برای آنها سخت شد و کار جایی سخت تر شد که سپاهان 10 نفره شد

ژسوس در مورد تعویض هایش گفت: این شرایط بازی بود که به من گفت چه تعویضی انجام بدهم و عبدالله حمدان را با نفس چاق تر به میدان فرستادم و در کنار میتروویچ بازی کرد لحظات خوبی را ایجاد کردو در بازی تاثیرگذار بود..

منبع: پرسون

600369