اقدام قابل تقدیر رئیس پلیس راه استان کردستان

رئیس پلیس راه استان کردستان در بازدید از گردنه تیتور مریوان در اقدامی جالب، کاپشن خود را به افسر تیم گشتی که فاقد کاپشن بود، اهدا کرد تا دغدغه‌ای نداشته باشد.
تصویر اقدام قابل تقدیر رئیس پلیس راه استان کردستان

به گزارش سایت خبری پرسون، در پی سامانه بارشی که از بامداد روز چهارشنبه در کردستان آغاز شد، محورهای مواصلاتی استان برف‌گیر و بارش سنگین برف در برخی گردنه‌ها، تردد خودروها را دچار اختلال کرد.

اگر چه بسیاری از رانندگان در این روزهای برفی در محورهای مواصلاتی گرفتار شدند، اما حضور نیروهای پلیس راه در جاده‌ها، خود نقطه قوت و امیدی برای جلوگیری از ایجاد هر گونه نگرانی در ترددها است.

اگر چه اقدام رئیس پلیس راه کردستان، حرکتی قابل تقدیر است، اما در کنار استقرار نیروی پلیس بدون تجهیزات پوششی مناسب در چنین شرایط جوی نیز نکته‌‌ای است که باید مورد دقت قرار گیرد.

محور سنندج - مریوان گردنه تیتور یکی از محورهای استان است که هر ساله با بارش برف، مشکلاتی در تردد خودروها ایجاد می‌شود که نمونه اخیر آن را در پی سامانه بارشی اخیر مشاهده کردیم، در همین زمینه رئیس پلیس راه استان کردستان در بازدید از گردنه تیتور مریوان کاپشن خود را به افسر تیم گشتی که فاقد کاپشن بود، اهدا کرد تا دغدغه‌ای نداشته باشد.

طرح ترافیکی زمستانی پلیس از 21 آذرماه شروع و تا 20 اسفندماه به مدت سه ماه در جاده‌ها و گردنه‌های برف‌گیر استان در حال اجراست.

منبع: ایرنا

585940

مطالب مرتبط