مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای کردستان عنوان کرد:

قطع راه ارتباطی 70 روستا در کردستان/ پرهیز از هرگونه سفر غیرضروری در جاده های استان

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: نیروهای های راهداری استان کردستان بدون هیچ گونه تعطیلی و استراحتی در حال انجام عملیات بازگشایی مسیر روستاهای گرفتار در برف هستند تا جایی که این عملیات در شب گذشته همچنان ادامه داشته است.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، محمد راشد مدرس گرجی؛ مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای کردستان امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بارش های اخیر برف و باران در سطح کردستان و نیز برودت هوا باعث بسته شدن راه ارتباطی برخی از روستای این استان شده است.

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای کردستان افزود: این بارشها محورهای ارتباطی در بیش از 180 روستا را مسدود کرد، ولی با تلاش نیروهای راهداری مسیر ارتباطی 110 روستا تا این لحظه بازگشایی شده است.

مدرس گرجی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: نیروهای راهداری استان کردستان در حال حاضر در حال برف روبی و بازگشایی راه ارتباطی 70 روستای درگیر برف هستند.

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای کردستان اظهار داشت: نیروهای های راهداری استان کردستان بدون هیچ گونه تعطیلی و استراحتی در حال انجام عملیات بازگشایی مسیر روستاهای گرفتار در برف هستند تا جایی که این عملیات در شب گذشته همچنان ادامه داشته است.

این مقام مسئول گفت: وضعیت جاده های استان کردستان برای هرگونه سفری نامناسبت است، لذا از هم استانی ها درخواست داریم که از هرگونه سفر غیرضروری تا اطلاع ثانوی پرهیز کنند و برای اطلاعات بیشتر با سامانه 141 راهداری تماس بگیرند.

آیین مهر ـ استان کردستان

229411