استفاده از توان بخش خصوصی برای جذب سرمایه

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری البرز از متولیان تنظیم بودجه شهرداری‌ها خواست برای استفاده از توان بخش خصوصی نسبت به جذب سرمایه در این حوزه، برای انجام تکالیف و وظایف خود استفاده کنند.
تصویر استفاده از توان بخش خصوصی برای جذب سرمایه

به گزارش سایت خبری پرسون، حمید میرزایی با اشاره به بازدیدهای دوره‌ای از شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرهای استان البرز گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام تنظیم و تصویب بودجه شهرداری‌ها به شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تابعه استان توصیه می‌شود در تنظیم بودجه دو اصل مهم رعایت قوانین، آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه و قابل تحقق بودن آن را مد نظر قرار دهند.

وی ضمن اعلام آمادگی دفتر شهری و شوراهای استانداری البرز برای ارائه مشاوره‌های تخصصی در حوزه تنظیم بودجه ادامه داد: این دفتر ساز و کارهای نظارتی دقیقی را برای بهبود عملکرد شهرداران و شوراهای اسلامی شهرها با رویکرد کمک به ارتقای سلامت اداری و ساختاری شهرداری‌ها و شوراها ایجاد کرده است.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری البرز با اشاره به سیاست‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم و دستورها و منویات استاندار البرز به ویژه در زمینه توزیع عادلانه امکانات و خدمات، لحاظ توسعه محلات کم برخوردار و مورد هدف قرارگاه اجتماعی در بودجه را از امور مهمی دانست که شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر باید مورد توجه قرار دهند.

میرزایی در پایان از متولیان تنظیم بودجه شهرداری‌ها خواست برای استفاده از توان بخش خصوصی نسبت به جذب سرمایه در این حوزه، برای انجام تکالیف و وظایف خود استفاده کنند و راهکارهای تسهیل جذب و سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های خود را تعریف و ارائه دهند.

منبع: مهر

575094