از لیگ برتر فوتسال کشور چه خبر؟

در هفته هفدهم لیگ فوتسال کشور تیم فوتسال گیتی پسند میزبان کراپ الوند بود که میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.
تصویر از لیگ برتر فوتسال کشور چه خبر؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ از هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال، امروز تیم گیتی پسند اصفهان میزبان کراپ الوند قزوین بود که گیتی پسند توانست میهمان خود را پنج بر دو شکست بدهد.

خلاصه ی بازی :

در اواسط نیمه ی نخست در ۲ صحنه درگیری بین بازیکنان و کادر فنی ۲ تیم به وجود آمد که بازی را برای دقایقی متوقف کرد، داور بازی نیز با کارت زرد و قرمز بازیکنان و مربیان هر ۲ تیم را جریمه کرد.

تیم گیتی پسند از امتیاز میزبان خود استفاده و حمله هایی را روی دروازه ی کراپ طراحی کرد. گل اول گیتی را مهدی کریمی به ثمر رساند. کراپ بعد از دریافت گل، دست به طراحی حمله زد که محمد زارع گل تساوی کراپ را به ثمر رساند و نیمه ی اول با نتیجه مساوی به پایان رسید.

در شروع نیمه ی دوم کراپ با طوفان گیتی پسند رو به رو شد و همان اوایل نیمه دوم علیرضا رفیعی پور گل گیتی را به ثمر رساند. گیتی پسند دست از حمله بر نداشت و گل سوم را هم توسط محمد حسین درخشانی به ثمر رساند، گیتی ها بعد از زدن گل سوم توانستند دومرتبه ی دیگر دروازه کراپ الوند را توسط محمد حسین درخشانی و علیرضا رفیعی پور باز کنند و کراپ هم در اواخر بازی توسط بازیکن برزیلی خود گل دوم را به ثمر برساند.

نماینده ی استان اصفهان در لیگ برتر فوتسال با این پیروزی ۴۹ امتیازی شد و با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده‌ بندی قرار گرفت؛ مس سونگون و گهرزمین سیرجان نیز به ترتیب دوم و سوم هستند.

گفتنی است؛ گیتی پسند در هفته هجدهم همین مسابقات به البرز سفر می کند و میهمان مقاومت این شهر خواهد بود و کراپ الوند قزوین هم به بندر عباس سفر می کند و در یک باز حساس مقابل پالایش نفت صف آرایی خواهد کرد.

573948