هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور:

گیتی پسند سن ایچ را هم پنج تایی کرد

از هفته ی نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم گیتی پسند اصفهان میزبان سن ایچ ساوه بود که اصفهانی ها توانستند سن ایج را شکست بدهند.
تصویر گیتی پسند سن ایچ را هم پنج تایی کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان: از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور امروز از ساعت ۱۶:۲۰ گیتی پسند اصفهان میزبان سن ایچ ساوه بود که تیم اصفهانی تیم ساوه را با نتیجه پنج بر سه راهی شهرش کرد.

خلاصه ی بازی:

شروع بازی با حملات گیتی پسند شروع شد اما واکنش های گلر سن ایج مانع گل زنی آنها شد. اواسط نیمه اول، گیتی پسند توسط مهدی کریمی گل اول را به ثمر رساند. از گل اول چند دقیقه نگذشته بود که علیرضا عسگری گل دوم گیتی را زد. سن ایچ بعد از دریافت گل دوم یک پنالتی به دست آورد که با واکنش گلر گیتی مهار شد اما چند ثانیه بعد از پنالتی، سن ایج گل اول خود را توسط اسد شیری به ثمر ساند.

گیتی بعد از دریافت گل چند حمله کرد که مسعود یوسف گل سوم تیم خود را به ثمر ساند. سن ایچی ها دست از حمله بر نداشتند و توانستند گل دوم خود را توسط اسد شیر به ثمر برسانند. گیتی پسند اصفهان در اواخر نیمه اول توسط علیرضا عسگری گل چهارم را وارد دروازه ی سن ایچ کرد.

نیمه اول با نتیجه چهار بردو به نفع گیتی پسند اصفهان تمام شد.

نیمه دوم بازی: تیم گیتی پسند در نیمه دوم، بازی را در دست گرفت و با برنامه و روی یک کار تیمی زیبا و بوسیله ی علیرضا عسگری توانست گل پنجم را به ثمر برساند، در ثانیه های پایانی بازی گل سوم سن ایچ با اشتباه وگل به خودی بازیکن گیتی پسند به ثمر رسید.

گفتنی است تیم گیتی پسند از هفته بیستم همین مسابقات به تهران سفر می کند و میهمان تیم سفیر گفتمان است و سن ایچ هم میزبان پالایش نفت بندرعباس می باشد.

585949