هم‌افزایی دبیران یادواره‌های شهدا در استان بوشهر

مسؤول مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: با توجه به سیاست‌ها و رویکردهای اصلی مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در راستای یکپارچگی و هم‌افزایی دبیران یادواره‌های شهدا در استان بوشهر این دوره توانمندسازی برگزار شد.
تصویر هم‌افزایی دبیران یادواره‌های شهدا در استان بوشهر

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ سعید بنیادی ظهر سه‌شنبه در این دوره توانمندسازی ضمن گرامی داشته یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به سیاست‌ها و رویکردهای اصلی مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در راستای یکپارچگی و هم‌افزایی دبیران یادواره‌های شهدا در استان بوشهر این دوره توانمندسازی برگزار شد.

وی افزود: ۱۴۰ نفر از اشخاص و گروه‌های مردمی از سراسر استان بوشهر که در حوزه‌های یادواره شهدا فعالیت می‌کنند در سالن ۲۲ بهمن بوشهر در این دوره توانمندسازی شرکت کردند.

مسؤول مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق استان بوشهر اضافه کرد: مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در نظر دارد هر ساله دوره‌های توانمندسازی دبیران یادواره‌های شهدا را برگزار کند.

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا از مباحث مهمی است که مقام معظم رهبری بر اجرای آن در سراسر کشور تاکید ویژه دارد.

بنیادی با بیان اینکه این دوره توانمندسازی با حضور اساتید مطرح کشوری همچون استاد امیری و استاد مصطفوی برگزار شد اذعان کرد: انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت به نسل‌های جوان با برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرها، روستاها، محلات و پایگاه‌های مقاومت بسیج از مهمترین نتایج برگزاری این مهم در استان محسوب می‌شود.

منبع: مهر

572789