برگزاری جشن هفته دفاع مقدس در 5 هزار منطقه استان فارس

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس جشن پیروزی در بیش از 5 هزار منطقه در استان فارس برگزار می شود.
تصویر برگزاری جشن هفته دفاع مقدس در 5 هزار منطقه استان فارس

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار سعید کوشکی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بدون گرایش، خط مشی سیاسی، جناحی و در راستای تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری به عنوان مهم‌ترین استرتژی و رویکرد در استان فارس برگزار می شود.

وی خاطر‌ نشان کرد: دفاع مقدس با پیروی از دین مبین اسلام در برابر دشمنان داخلی و خارجی به پیروزی رسید و این روند اسلامی و انقلابی به ویژه از سوی جوانان تا نابودی دشمنان داخلی و خارجی همچنان با قوت ادامه دارد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس تصریح کرد: آغاز هفته دفاع مقدس در 29 شهریور ماه جاری با ارتباط تصویری با مقام معظم رهبری، پخش‌ برنامه‌های تلویزیونی، حضور اصحاب رسانه در باغ موزه دفاع مقدس و نیز دیدار با خانواده معزز شاهد و ایثارگر و برنامه‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های شاخص پیش‌بینی شده در هفته دفاع است.

سردار کوشکی با اشاره به اینکه هرچه فرهنگ ایثار و شهادت توسعه بیشتری پیدا کند رفاه، آسایش و تمدن بیشتر در جامعه اسلامی ایران نمود واحساس می‌ شود، افزود: توجه به فضای مجازی در‌عین تهدید، فرصتی برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی به جهانیان است.

وی بیان داشت: تحمیل 28 جنگ از سوی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، مردم‌ ایران با پیروی از امامین انقلاب از این تهدید سربلند بیرون آمده و در جنگ امروز هم پیروز میدان است.

510560