اجتماع مردم شهرستان‌های اصفهان در حمایت از کودکان مظلوم غزه

مردم شهرستان‌های استان اصفهان با اجتماع و راهپیمایی ضمن اعلام حمایت خود از مردم و کودکان مظلوم فلسطین، جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش رژیم صهیونیستی و حامیان جنایت‌کارش را محکوم کردند.
تصویر اجتماع مردم شهرستان‌های اصفهان در حمایت از کودکان مظلوم غزه

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ حملات پی‌درپی رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، آموزشی، درمانی و بیمارستانی غزه موجی از نگرانی‌ها و آوارگی را در بین مردم بی‌پناه غزه ایجاد کرده است.

حمله وحشیانه و لجام‌گسیخته رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها، ناقض تمامی میثاق‌های انسانی و بین‌المللی درباره ممنوعیت کشتار غیرنظامیان است.

حمایت از ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین که چند دهه اشغالگری و جنایت را تحمل کرده و امروز هم فریاد مظلومیتش بلند است، نه فقط از جنبه اسلامی بلکه وظیفه‌ای انسانی است.

در این راستا هم‌زمان با حرکت جهانی آزادی‌خواهان برای حمایت از کودکان فلسطینی، تجمع سراسری و پویش «فریاد عروسک‌ها» در پی کشتار بی‌رحمانه و نسل‌کشی‌های صورت‌گرفته توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی مردم شهرستان‌های اصفهان هم‌صدا با مردم مسلمان دنیا فریاد آزادی قدس سر دادند و خشم و انزجار خود را از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

حاضران در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و حمایت از مردم فلسطین خواستار توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شدند.

منبع: صدا و سیما

558996