بیشترین پروژه های بنیاد شهد کشور در اصفهان فعال است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: پروژه‌های بنیاد شهید اصفهان بالغ بر ۴۰ درصد پروژه‌های کشوری بنیاد شهید را شامل می‌شود
تصویر بیشترین پروژه های بنیاد شهد کشور در اصفهان فعال است

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛محمد احمدی نیا صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی ۲۵ آبان اظهار داشت: مرکز توانبخشی شهید رجایی، مرکز امام حسین خمینی شهر، خاتم الانبیا کاشان و شهید مطهری اصفهان و آغاز عملیات بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی ۲۵ آبان مشمول ۴۰ درصد پروژه‌های کشوری بنیاد شهید است.

وی ادامه داد: ساخت بیمارستان از وظیفه ذاتی ما نیست اما امروز با همکاری تمام متولیان استان و خواسته استاندار، شهردار و شورا همه مسؤولان به میدان آمدند و کلنگ آن بر زمین زده شد تا خدمتی به خانواده ایثارگران کشور باشد.

احمدی نیا با اعلام اینکه بیشترین سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به اصفهان داشتیم.

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این مراسم گفت: این دومین پروژه است که در منطقه ۱۴ افتتاح شده است.

وی از گذر خط دوم مترو در این منطقه تا ۵۰۰ متری بیمارستان خبر داد و افزود: در سال ۱۴۰۳ این خط راه اندازی می‌شود و امید است با کمک استاندار مردم این منطقه از طعم خدمت خوب بهره مند شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار توجه رئیس امور ایثارگران کشور به بیمارستان امیر المومنین شد و گفت: سطح ارائه خدمات به امور ایثارگران بسیار ضعیف است و تا ساخت بیمارستان جدید ۲۵ آبان نیاز به رسیدگی دارد.

منبع: فارس

558833