قاضی زاده هاشمی:

بنیاد شهید به سمت مردمی سازی حرکت می کند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تشکل های شاهد و ایثارگر می توانند الگوهای ممتاز را در عرصه های محتلف از جمله ورزش و سینما ارائه معرفی کنند.
تصویر بنیاد شهید به سمت مردمی سازی حرکت می کند

به گزارش سایت خبری پرسون، قاضی زاده هاشمی که امروز پنجشنبه در مراسم اختتامیه توانمندسازی تشکل های شاهد و ایثارگر در مشهد مقدس سخن می گفت اظهار کرد: در برنامه ریزی های بنیاد شهید مبنای اصلی را بهره مندی از تشکل‌های شاهد و ایثارگر در اجرا و اقدام است. از سوی دیگر، این تشکل‌ها را مجموعه به هم پیوسته می دانیم.اصرار هم. همچنین اصرار داریم هیچ برنامه فرهنگی را خود بنیاد اجرا نکند و تشکل ها در این باره ورود کند.

وی ادامه دا: هدف این است که جامعه ایثارگری خدمت رسانی را مدیریت کند و در شبکه سازی هم تشکل ها خوب می توانند عمل کنند.

قاضی زاده هاشمی همچنین کمک تشکل ها در بخش های فعال کردن شعب استانی، تشکیل میزی برای اظهار نظر و اعلام موضع در موضوعات مختلف کشور را خواستار شد وافزود:به ایثارگری به عنوان مکتب نگاه می کنیم‌. همچنین باید میز گفت وگو برای تبادل نظر بین تشکل های شاهد و ایثارگر شد.

قاضی زاده هاشمی در بخش دیگر سخنانش به اهمیت فعالیت تشکل های با تخصص های مختلف اشاره کرد و افزود:این تشکل ها می توانند در زمینه های گوناگون از جمله سینما و ورزش الگوهایی را به عنوان ایثارگر به جامعه معرفی کنند.

وی یاداور شد: بنیاد شهید تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا در راستای مردمی سازی حرکت کند.

منبع: مهر

544489