حمایت وزارت علوم از پروژه ساخت موزه ملی علوم و فناوری ایران

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از ساختمان در حال ساخت موزه ملی علوم و فناوری از آمادگی وزارت علوم برای حمایت از این پروژه خبر داد و اعلام کرد: به‌زودی اجلاس رؤسای دانشگاه‌های کشور در این محل برگزار شود.

تصویر حمایت وزارت علوم از پروژه ساخت موزه ملی علوم و فناوری ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، موزه ملی علوم و فناوری ایران در فضایی به مساحت ۳۵ هزار مترمربع واقع در منطقه گردشگری-فرهنگی عباس‌آباد تهران در حال ساخت است و به‌زودی فاز غربی این طرح افتتاح خواهد شد.

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید اخیر خود از مجموعه در حال ساخت موزه ملی علوم و فناوری ایران ضمن اعلام آمادگی برای حمایت‌ وزارت علوم از پروژه، ابراز امیدواری کرد: به زودی اجلاس رؤسای دانشگاه‌های کشور در این محل برگزار شود.

در این بازدید، سیف‌الله جلیلی، رئیس موزه ملی علوم و فناوری ایران نیز توضیحاتی را در خصوص روند پیشرفت فیزیکی پروژه ساختمانی موزه ارائه و ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال جاری بخش غربی پروژه به بهره‌برداری برسد.

به نقل از وزارت علوم، علی خطیبی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم نیز اعلام کرد: وزارت علوم در تلاش است موانع موجود در راه تأمین بودجه لازم برای تکمیل پروژه را برطرف کند و شاهد بهره‌برداری از بخش‌های مختلف موزه ملی علوم و فناوری باشیم.

منبع: مهر

547801