معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین خبر داد:

شهرستان آوج میزبان پویش لبخند احسان با خدمات رایگان دندان پزشکان جهادگر

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین از اجرای بخش دوم از مرحله‌ی سوم پویش لبخند احسان در مناطق محروم روستایی شهرستان آوج با هدف ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی با یاری دندانپزشکان جهادگر خبر داد.
تصویر شهرستان آوج میزبان پویش لبخند احسان با خدمات رایگان دندان پزشکان جهادگر

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین حجت الاسلام علی اصغر جهانشاهلو، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین از اجرای بخش دوم مرحله سوم پویش لبخند احسان در مناطق محروم روستایی شهرستان آوج خبر داد.

حجت الاسلام علی اصغر جهانشاهلو عنوان کرد: بخش دوم از مرحله سوم پویش لبخند احسان با هدف ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق محروم روستایی شهرستان آوج در حال انجام است.

وی در ادامه گفت: این طرح به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با مشارکت دندانپزشکان جهادی استان به مدت ۵ روز در دهستان کلنجین و دهستان اردلان از توابع بخش آبگرم شهرستان آوج در حال برگزاری است. خدمات رایگان دندانپزشکی شامل: ترمیم، کشیدن، پُرکردن، عصب کشی، اطفال، کامپوزیت، جراحی دندان عقل نهُفته و جرم‌گیری می‌شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین در پایان گفت: بخش اول این مرحله در مناطق محروم شهرستان بوئین زهرا در خردادماه سال‌جاری برگزار شد که به بیش از ۳۰۰ نفر از ولی‌نعمتان خدمات فوق ارائه شد که با توجه به هزینه زیاد خدمات دندانپزشکی در مجموع این سه مرحله به بیش از ۱۵۰۰ نفر از نیازمندان شناسایی شده در مناطق هدف خدمات ارائه شده است.

خبرنگار: حسین رستمی

533357