خبر خوب معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین:

دندانپزشکی رایگان در مناطق محروم بوئین زهرا با همکاری ۱۰ دندانپزشک جهادی

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از اجرای پویش «لبخند احسان» به مناسبت دهه کرامت در مناطق محروم روستایی شهرستان بوئین زهرا با هدف ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی با همکاری ۱۰ دندانپزشک جهادی و گروه جهادی خبر داد.
تصویر دندانپزشکی رایگان در مناطق محروم بوئین زهرا با همکاری ۱۰ دندانپزشک جهادی

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین حجت الاسلام علی اصغر جهانشاهلو معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: به مناسبت دهه کرامت مرحله سوم پویش «لبخند احسان» به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با هدف ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی از ۶خرداد اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام جهانشاهلو در ادامه توضیح داد: این خدمات شامل (ترمیم،کشیدن،پُر کردن،جراحی دندان عقل نهفته،عصب‌کشی اطفال،جرم گیری و کامپوزیت) در مناطق محروم روستایی شهرستان بوئین زهرا خواهد بود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پایان مطرح کرد: این پویش با همکاری ۱۰ دندانپزشک جهادی و گروه جهادی محبان امام رضا علیه‌السلام اجرا خواهد شد، که ان‌شاالله در این اردوی جهادی ۷ روزه، به بیش از ۵۰۰ نفر از ولی‌نعمتان، این خدمات به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

گفتنی است در مرحله اول و دوم این پویش که در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر شهرستان‌های قزوین، البرز و آبیک برگزار شد، به بیش از ۱۰۰۰ نفر از جامعه هدف، خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه شده بود.

حسین رستمی

486353

مطالب مرتبط