کاروان ورزش کارگری ایران به ایتالیا اعزام نمی‌شود

اعزام کاروان ورزش کارگری ایران به دلیل صادر نشدن روادید تعدادی از ورزشکاران به ایتالیا لغو شد.
تصویر کاروان ورزش کارگری ایران به ایتالیا اعزام نمی‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، قرار بود کاروان ورزش کارگری کشورمان در قالب ۱۲۰ نفر در هفتمین دوره از رقابت‌های قهرمانی کارگران جهان روزهای ۱۴ تا ۱۹ شهریور در کشور ایتالیا حضور یابد.

متأسفانه با وجود هماهنگی صورت گرفته از سوی دست‌اندرکاران و مسئولین در تمامی سطوح و همچنین تلاش‌های بی وقفه مسئولین فدراسیون ورزش کارگری که از مدت‌ها پیش برای دریافت روادید اقدام کردند، سفارت ایتالیا از صدور روادید برای حدود دو سوم از اعضای کاروان اعزامی ایران خودداری کرد؛ به این ترتیب امکان حضور تعداد زیادی از ورزشکاران و قهرمانان جامعه کارگری به این مسابقات دیگر میسر نیست.

از این رو فدراسیون ورزش کارگری با قدردانی از تلاش و زحمات تمامی ورزشکاران، برای اقتدار و عزت تیم ایران و جهت صیانت از جایگاه و عنوان قهرمانان و ورزشکاران غیرتمندی که از حضور در این رقابت‌ها باز مانده‌اند، انصراف خود را از شرکت در این مسابقات و اعزام نصفه و نیمه این کاروان، اعلام می‌نماید.

فدراسیون کارگری ایران عضو سه نهاد بین‌المللی است و تاکنون در ۱۸ دوره مسابقات حضور داشته که حاصل تلاش نمایندگان ایران ۲۰۲ مدال طلا، ۱۳۹ نقره و ۱۲۲ برنز در این مسابقات بوده است. ایران همچنین تاکنون در سه دوره مسابقات جهانی در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ شرکت کرده است. در سال ۲۰۲۱ نیز به دلیل پاندمی کرونا مسابقات برگزار نشد. ورزشکاران ایران در آخرین دوره این رقابت‌ها که سال ۲۰۱۹ در اسپانیا و پیش از کرونا برگزار شد به مقام سوم دست یافتند.

منبع: ایرنا

509468

مطالب مرتبط