توزیع ۲۰ هزار نسخه از «گام گام تا داستان سفر اربعین» در کشور

در آستانه اربعین حسینی۲۰هزار جلد از کتاب «گام گام تا داستان سفر اربعین» توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نقاط مرزی و مراکز کانون پرورش فکری ارسال شد.
تصویر توزیع ۲۰ هزار نسخه از «گام گام تا داستان سفر اربعین» در کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، ۲۰ هزار نسخه از کتاب «گام گام تا داستان سفر اربعین» نوشته کلر ژوبرت و زهرا فلسفی در آستانه اربعین حسینی برای استفاده کودکان به نقاط مرزی و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور ارسال شد.

در معرفی این کتاب آمده است:

«طاها و نورا همراه با پدر و مادرشان راهی پیاده‌روی اربعین می‌شوند. امسال اولین سالی است که آنها به این سفر می‌روند. در طی مسیر کلی اتفاق‌های جدید برایشان می‌افتد و دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنند...

این کتاب فقط یک داستان نیست، فعالیت‌های زیادی در کتاب هست که بچه‌ها را همراه با طاها و نورا مشغول یک تجربه می‌کند. کودکان می‌توانند نقاشی بکشند، رنگ‌آمیزی کنند و خاطره‌های هر روز پیاده‌روی را در کتاب‌شان یادداشت کنند تا وقتی از سفر برگشتند برای همیشه آنها را ثبت کرده باشند و یادشان نرود.»

طراحی و تصویرسازی کتاب مورد اشاره توسط زهرا فلسفی انجام شده و طراحی‌اش با هدف مشارکت کودک در فرآیند شکل‌گیری قصه و برقراری ارتباط نزدیک با شخصیت‌های اصلی آن انجام شده و به کمک نقاشی، تکه چسبانی، خاطره‌نویسی و… از بچه‌ها می‌خواهد برداشت‌های خود را از داستان بیان کنند.

این‌کتاب با ۳۶ صفحه مصور رنگی و شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه با مشارکت کانون پرورش فکری و انتشارات فانوس دریایی منتشر شده است.

منبع: مهر

508977