امروز؛ رگبار و رعد و برق در ۸ استان

سازمان هواشناسی از ابرناکی، رگبار پراکنده، رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و مواج بودن دریا در نقاط مختلف کشور خبر داد.
تصویر امروز؛ رگبار و رعد و برق در ۸ استان

به گزارش سایت خبری پرسون، سازمان هواشناسی اعلام کرد که امروز در برخی‌ مناظق‌ آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌، غرب‌ گیلان و ارتفاعات‌ البرز مرکزی واقع‌ در مازندران، تهران، البرز و سمنان، به‌ ویژه در ساعات‌ بعدازظهر و اوایل‌ شب‌ رگبار پراکنده گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ رخ‌ می‌دهد.

شنبه‌ تا دوشنبه‌ در برخی‌ نقاط‌ واقع‌ در شمال استان‌های آذربایجان شرقی‌ و آذربایجان غربی‌، در ساعات‌ بعدازظهر و اوایل‌ شب‌ افزایش‌ ابر، رگبار پراکنده و وزش‌ باد رخ‌ می‌دهد.

لازم به‌ ذکر است‌ که‌ طی‌ ۴ روز آینده در برخی‌ مناطق‌ واقع‌ در جنوب‌ سیستان و بلوچستان، جنوب‌ کرمان، شرق‌ و شمال هرمزگان و جنوب‌ شرق‌ فارس‌ در ساعات‌ بعدازظهر و اوایل‌ شب‌ افزایش‌ ابر، گاهی‌ رگبار و رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ دور از انتظار نیست.

سه‌شنبه‌ در بیشتر مناطق‌ کشور جوی پایدار حاکم‌ خواهد بود.

طی‌ ۵ روز آینده در شمال شرق‌، شرق‌ (به ویژه در منطقه‌ زابل‌)، بخش‌هایی‌ از مرکز، جنوب‌ شرق‌ و استان‌های واقع‌ در دامنه‌ جنوبی‌ البرز در بعضی‌ ساعات‌ وزش‌ باد شدید و در مناطق‌ مستعد خیزش‌ گرد و خاک‌ و کاهش‌ کیفیت‌ هوا پیش‌بینی‌ می‌شود.

همچنین‌ امروز و فردا در جنوب‌ غرب‌ و نوار مرزی غرب‌ کشور در بعضی‌ ساعات‌ سرعت‌ وزش‌ باد افزایش‌ می‌یابد که‌ خیزش‌ گرد و خاک‌ در برخی‌ از این‌ مناطق‌ دور از انتظار نیست.

طی‌ ۳ روز آینده دریای عمان به ویژه مناطق‌ شرقی‌ آن مواج‌ و متلاطم‌ خواهد بود.

504121