امروز؛ رگبار پراکنده در ۳ استان/ همزمانی باران و گرد و خاک در تهران

سازمان هواشناسی از رگبار پراکنده باران، رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و مواج بودن دریا در نقاط مختلف کشور خبر داد.
تصویر امروز؛ رگبار پراکنده در ۳ استان/ همزمانی باران و گرد و خاک در تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که طی‌ ۵ روز آینده در غالب‌ نقاط‌ کشور جوی آرام پیش‌بینی‌ می‌شود.

امروز (چهارشنبه‌) در ارتفاعات‌ البرز مرکزی، برخی‌ نقاط‌ استان‌های اردبیل‌، آذربایجان شرقی‌ و آذربایجان غربی‌ رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

پنجشنبه‌ و جمعه‌ در ارتفاعات‌ البرز مرکزی واقع‌ در مازندران، تهران و البرز به ویژه در ساعات‌بعدازظهر افزایش‌ ابر گاهی‌ رگبار و رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید پیش‌بینی‌ می‌شود.

از امروز تا جمعه‌ در برخی‌ مناطق‌ واقع‌ در شمال شرق‌، شرق‌، جنوب‌ شرق‌ و مرکز کشور شامل‌ استان‌های مرکزی، قم‌، جنوب‌ تهران، سمنان، یزد، اصفهان، خراسان شمالی‌، خراسان رضوی، خراسان جنوبی‌، کرمان و سیستان و بلوچستان وزش‌ باد شدید و خیزش‌ گرد و خاک‌ انتظار می‌رود.

شنبه‌ در بیشتر مناطق‌ کشور آسمان صاف‌ است.

طی ۵ روز آینده در نوار شرقی‌ کشور به ویژه منطقه‌ زابل‌ وزش‌ باد بسیار شدید همراه با خیزش‌ گرد و خاک‌، گاهی‌ طوفان شن‌ و گرد و خاک‌ سبب‌ کاهش‌ کیفیت‌ هوا و شعاع‌ دید می‌شود.

چهارشنبه‌ خلیج‌ فارس‌ و چهارشنبه‌ تا جمعه‌ شرق‌ دریای عمان مواج‌ و متلاطم‌ است‌.

همچنین‌، از چهارشنبه‌ تا جمعه‌ دریای خزر مواج‌ است.

492116